Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Online marketing v moderní době - Plánování a strategie v online marketingu - Tvorba webu. Inhouse a Outsourcing. - Copywriting - Vyhledávání - SEO - Obsahová reklama, PPC, remarketing - Content marketing - Email marketing - Affiliate marketing - Marketing na sociálních sítích - Měření výsledků, výkonnosti a analytika v online marketingu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalosti marketingu. Znalost anglické jazyka minimálně na úrovni C1 dle Společného evropského referenčního rámce. |
Základní znalosti marketingu. Znalost anglické jazyka minimálně na úrovni C1 dle Společného evropského referenčního rámce. |
Výsledky učení |
---|
Absolvování kurzu umožní studentům porozumět základní terminologii, konceptům a činnostem v online marketingu. Student se bude orientovat v procesu tvorby webové stránky, e-shopu, pochopí roli a funkce internetových vyhledávačů, sociálních sítí, placené reklamy, obsahového marketingu, emailingu, práce s návštěvníkem/zákazníkem v online prostředí. Student porozumí základům měření a vyhodnocování efektivnosti činností v online marketingu. |
Absolvování kurzu umožní studentům porozumět základní terminologii, konceptům a činnostem v online marketingu. Student se bude orientovat v procesu tvorby webové stránky, e-shopu, pochopí roli a funkce internetových vyhledávačů, sociálních sítí, placené reklamy, obsahového marketingu, emailingu, práce s návštěvníkem/zákazníkem v online prostředí. Student porozumí základům měření a vyhodnocování efektivnosti činností v online marketingu. |
Vyučovací metody |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Cvičení na počítači |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Cvičení na počítači |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Rozhovor |
Rozhovor |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Guillebeau, Chris. The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Futur. Currency, 2012. ISBN 978-0307951526.
-
Kotler, Philip T., Gary Armstrong. Principles of Marketing. Pearson, 2017. ISBN 978-0134492513.
|