Předmět: Úvod do online marketingu

« Zpět
Název předmětu Úvod do online marketingu
Kód předmětu UMJL/A6UOM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dujka Petr, Mgr.
Obsah předmětu
- Online marketing v moderní době - Plánování a strategie v online marketingu - Tvorba webu. Inhouse a Outsourcing. - Copywriting - Vyhledávání - SEO - Obsahová reklama, PPC, remarketing - Content marketing - Email marketing - Affiliate marketing - Marketing na sociálních sítích - Měření výsledků, výkonnosti a analytika v online marketingu

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
  • Účast na výuce - 30 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 30 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní znalosti marketingu. Znalost anglické jazyka minimálně na úrovni C1 dle Společného evropského referenčního rámce.
Základní znalosti marketingu. Znalost anglické jazyka minimálně na úrovni C1 dle Společného evropského referenčního rámce.
Výsledky učení
Absolvování kurzu umožní studentům porozumět základní terminologii, konceptům a činnostem v online marketingu. Student se bude orientovat v procesu tvorby webové stránky, e-shopu, pochopí roli a funkce internetových vyhledávačů, sociálních sítí, placené reklamy, obsahového marketingu, emailingu, práce s návštěvníkem/zákazníkem v online prostředí. Student porozumí základům měření a vyhodnocování efektivnosti činností v online marketingu.
Absolvování kurzu umožní studentům porozumět základní terminologii, konceptům a činnostem v online marketingu. Student se bude orientovat v procesu tvorby webové stránky, e-shopu, pochopí roli a funkce internetových vyhledávačů, sociálních sítí, placené reklamy, obsahového marketingu, emailingu, práce s návštěvníkem/zákazníkem v online prostředí. Student porozumí základům měření a vyhodnocování efektivnosti činností v online marketingu.
Vyučovací metody
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Týmová práce
Týmová práce
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Cvičení na počítači
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Cvičení na počítači
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Rozhovor
Rozhovor
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Guillebeau, Chris. The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Futur. Currency, 2012. ISBN 978-0307951526.
  • Kotler, Philip T., Gary Armstrong. Principles of Marketing. Pearson, 2017. ISBN 978-0134492513.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr