Vyučující
|
-
Sampey Daniel Paul, MFA
-
Kopeček Oldřich, Mgr.
-
Inselseth Jana, M.A.
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na všestranný rozvoj komunikativní kompetence studentů v anglickém jazyce. Důraz je kladen na rozvíjení schopnosti studentů používat cizí jazyk jako prostředek komunikace v mluveném i psaném projevu. Součástí kurzu je také procvičování a prohlubování poslechových dovedností na úrovni "advanced". Předmět zahrnuje: - přehled pokročilé anglické gramatiky a slovní zásoby. - vysvětlení, procvičování a volné používání gramatických jevů. - systém přítomných, minulých a budoucích časů. - gerundia, infinitivy a jejich použití v slovesných vzorcích. - přímou/nepřímou řeč. - systém modálních sloves včetně jejich využití ohledně minulosti a budoucnosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 54 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 56 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výborná znalost anglického jazyka na úrovni "upper-intermediate" (B2), jak v mluvené, tak v psané formě. |
Výborná znalost anglického jazyka na úrovni "upper-intermediate" (B2), jak v mluvené, tak v psané formě. |
Výsledky učení |
---|
Student dokáže komunikovat v anglickém jazyce na úrovni Cambridge Advanced C1, orientuje se v gramatických jevech dané úrovně a je způsobilý využít svých znalostí jak v ústní, tak v písemné formě. Je schopný vést konverzaci na dané téma, vyjádřit anglicky komplexní myšlenky a reagovat rychle a adekvátně na podněty nebo otázky. |
Student dokáže komunikovat v anglickém jazyce na úrovni Cambridge Advanced C1, orientuje se v gramatických jevech dané úrovně a je způsobilý využít svých znalostí jak v ústní, tak v písemné formě. Je schopný vést konverzaci na dané téma, vyjádřit anglicky komplexní myšlenky a reagovat rychle a adekvátně na podněty nebo otázky. |
Vyučovací metody |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Týmová práce |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Didaktický test |
Didaktický test |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. Oxford University Press, 2009. ISBN 978-0521532914.
-
Kathy Gude, Mary Stephens. Cambridge English Advanced Result Student´s Book. Oxford University Press, 2014.
-
Kathy Gude, Mary Stephens. Cambridge English Advanced Result Workbook. Oxford University Press, 2014.
|