Předmět: Oborový seminář II

« Zpět
Název předmětu Oborový seminář II
Kód předmětu TUCH/TK6OB
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Vícha Robert, doc. Mgr. Ph.D.
  • Rouchal Michal, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
V rámci předmětu prezentují studenti dílčí výsledky své experimentální práce a referáty z literatury formou dvacetiminutových až třicetiminutových přednášek, po kterých následuje diskuze. Každý student připraví a přednese minimálně dva příspěvky za semestr. Studenti jsou hodnoceni přítomnými posluchači a toto hodnocení slouží studentům ke zkvalitňování vlastních prezentací.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
  • Příprava na zápočet - 60 hodin za semestr
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student se seznámí s výzkumnými směry na Ústavu chemie.
Student se seznámí s výzkumnými směry na Ústavu chemie.
Odborné dovednosti
Student dokáže rozpoznat podstatu sdělení odborné publikace v anglickém jazyce.
Student dokáže rozpoznat podstatu sdělení odborné publikace v anglickém jazyce.
Student dokáže strukturovaně uspořádat a zprostředkovat cizí publikované výsledky formou orální presentace v českém jazyce.
Student dokáže strukturovaně uspořádat a zprostředkovat cizí publikované výsledky formou orální presentace v českém jazyce.
Student získá praktické zkušenosti s prezentací a obhajobou výsledků své experimentální činnosti a referátů připravených na základě práce s odbornou literaturou.
Student získá praktické zkušenosti s prezentací a obhajobou výsledků své experimentální činnosti a referátů připravených na základě práce s odbornou literaturou.
Student zvládne ve spolupráci s vedoucím práce připravit podklady pro presentaci vlastních výsledků.
Student zvládne ve spolupráci s vedoucím práce připravit podklady pro presentaci vlastních výsledků.
Student dokáže seznámit posluchače s klíčovými výsledky vlastní výzkumné činnosti formou orální presentace v českém jazyce.
Student dokáže seznámit posluchače s klíčovými výsledky vlastní výzkumné činnosti formou orální presentace v českém jazyce.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Odborné dovednosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza prezentace studenta
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • Dle doporučení vyučujícího.
  • Chemical Reviews (ISSN: 0009-2665); Chemical Society Reviews (ISSN: 0306-0012); Journal of American Chemical Society (ISSN: 0002-7863); Angewandte Chemistry International Edition (ISSN: 1433-7851); Chemical Communication (ISSN: 1359-7345); Chemistry-A European Journal (ISSN: 0947-6539); Nature Chemistry (ISSN: 1755-4330); Organic Letters (ISSN: 1523-7060); Journal of Organic Chemistry (ISSN: 0022-3263); Nature (ISSN: 0028-0836); Science (ISSN: 0036-8075); Food Chemistry (ISSN: 0308-8146); Food Microbiology (ISSN: 0740-0020); Journal of Agriculture and Food Chemistry (ISSN: 0021-8561)..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr