|
Vyučující
|
-
Smékalová Lenka, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Úvod do předmětu, základní pojmy zoblasti dotačního managementu ve veřejné správě Harmonogram výzev, druhy výzev Výzva kpodání projektů - obsah výzvy, doplňující dokumenty a přílohy , praktické ukázky výzev zrůzných dotačních schémat Cíle, harmonogram a rozpočet projektu Modely a kritéria hodnocení projektů Proces hodnocení a výběru projektů Změny vprojektu Monitorování průběhu projektu Zpracování vlastního návrhu projektu vsouladu skonkrétní výzvou vprostředí zvoleného informačního systému
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Týmová práce, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 15 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalosti na úrovni předmětu Základy projektového řízení. |
| Znalosti na úrovni předmětu Základy projektového řízení. |
| Výsledky učení |
|---|
| národní a nadnárodní dotační programy |
| národní a nadnárodní dotační programy |
| projektový záměr |
| projektový záměr |
| zásady a pravidla pro žadatele |
| zásady a pravidla pro žadatele |
| rozpočet projektu financovaného z veřejných prostředků |
| rozpočet projektu financovaného z veřejných prostředků |
| monitorování projektu |
| monitorování projektu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zvolit dotační schéma pro financování projektu |
| zvolit dotační schéma pro financování projektu |
| dodržet pravidla a zásady pro žadatele |
| dodržet pravidla a zásady pro žadatele |
| zpracovat projektový záměr |
| zpracovat projektový záměr |
| vytvořit rozpočet projektu |
| vytvořit rozpočet projektu |
| zpracovat monitorovací zprávu nebo zprávu o realizaci projektu |
| zpracovat monitorovací zprávu nebo zprávu o realizaci projektu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Příprava a přednes prezentace |
| Ústní zkouška |
| Známkou |
| Známkou |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
DOLEŽAL, Jan a Jiří KRÁTKÝ. Projektový management v praxi: naučte se řídit projekty!. Praha, 2017. ISBN 978-80-247-5693-6.
-
MAREK, D., KANTOR, T. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno: Barrister & Principal, 2009. ISBN 978-80-87029-56-5.
-
Přichystal, Aleš. Kuchařka pro žadatele z fondů EU, aneb, Jak uvařit dobrý projekt. Nymburk : Vega-L, 2008. ISBN 978-80-86757-94-0.
|