|
Vyučující
|
-
Macurová Lucie, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student je povinný odevzdat diplomovou práci dle aktuálního časového plánu výuky prezenčního studia na FaME v daném akademickém roce. Student prokáže schopnost využít získané vědomosti a dovednosti při zpracování své diplomové práce.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 375 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Schopnost aplikovat teoretické znalosti do řešení zadané problematiky v diplomové práci Absolvování předmětu Seminář pro diplomovou práci Výběr tématu diplomové práce, která odpovídá svým zaměřením vybranému studijnímu programu a specializaci |
| Schopnost aplikovat teoretické znalosti do řešení zadané problematiky v diplomové práci Absolvování předmětu Seminář pro diplomovou práci Výběr tématu diplomové práce, která odpovídá svým zaměřením vybranému studijnímu programu a specializaci |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Praktické procvičování Stáže |
| Praktické procvičování Stáže |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student bude schopen aplikovat teoretické poznatky získané během studia na FaME ve vybrané organizaci. Student prokáže schopnost využít získané vědomosti a dovednosti při zpracování své diplomové práce. |
| Student bude schopen aplikovat teoretické poznatky získané během studia na FaME ve vybrané organizaci. Student prokáže schopnost využít získané vědomosti a dovednosti při zpracování své diplomové práce. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
| Supervize na pracovišti |
| Supervize na pracovišti |
| Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
|
Doporučená literatura
|
-
měrnice rektora: "Jednotná formální úprava závěrečných prací, jejich uložení a zpřístupnění" ( v aktuální verzi)..
|