Vyučující
|
-
Tučková Zuzana, prof. Ing. Ph.D.
-
Javed Mohsin, Ph.D.
-
Vaculčíková Zuzana, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Characteristics of service-based economies as indicators of the country's economic progress. Knowledge services in the conditions of European integration. The role of services in the economic development of individual countries. Demand for services and its management. Offer of services. Capacity management in consumed services. Quality of services, its measurement and consumer decision-making. Development of the services market and urban sprawl. Marketing process in the service sector. Planning and deciding on pricing strategies in the services sector. Integrated marketing communication in the service sector. Tourism, as the primary service industry. International trade and investment in services.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student má znalosti o ekonomice služeb. Orientuje se v problematice služeb. Je způsobilý použít znalosti při řízení organizací služeb. |
Student má znalosti o ekonomice služeb. Orientuje se v problematice služeb. Je způsobilý použít znalosti při řízení organizací služeb. |
popsat vlastnosti služeb |
popsat vlastnosti služeb |
charakterizovat kritéria a metody pro hodnocení kvality služeb |
charakterizovat kritéria a metody pro hodnocení kvality služeb |
definovat marketingové strategie ve službách |
definovat marketingové strategie ve službách |
popsat roli technologií ve službách |
popsat roli technologií ve službách |
charakterizovat cenové strategie ve službách |
charakterizovat cenové strategie ve službách |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat důsledky vlastností služeb na rozhodování manažera |
aplikovat důsledky vlastností služeb na rozhodování manažera |
provést analýzu kvality služeb dle vybraných metod |
provést analýzu kvality služeb dle vybraných metod |
navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnik služeb |
navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnik služeb |
aplikovat měkké dovednosti v komunikaci se zákazníkem |
aplikovat měkké dovednosti v komunikaci se zákazníkem |
aplikovat znalosti o systému služeb a okolí služeb na vybraných případových studiích |
aplikovat znalosti o systému služeb a okolí služeb na vybraných případových studiích |
Doporučená literatura
|
-
CLAIR, G. S. Knowledge Services: A Strategic Framework for the 21st Century Organization (Current Topics in Library and Information Practice).. K G Saur Verlag Gmbh & Co, 2016. ISBN 978-3110462968.
-
JIRÁSKOVÁ, E. Ekonomika a podnikání ve službách.. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2014. ISBN 978-80-7494-039-2.
-
PŘIKRYLOVÁ J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace.. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
-
SACHS, J. D. Building the New American Economy: Smart, Fair, and Sustainable. Columbia University Press, 2017. ISBN 978-0231184045.
-
STEJSKAL, J., KUVÍKOVÁ, H., MIKUŠOVÁ MERIČKOVÁ, B., LINHARTOVÁ, V. Teorie a praxe veřejných služeb.. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2017. ISBN 978-80-7552-726-4.
-
TUČKOVÁ, Z. Ekonomika služeb.. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013. ISBN 978-80-7478-006-6.
-
VAŠTÍKOVÁ M. Marketing služeb ? efektivně a moderně.. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
-
WIRTZ, J., LOVELOCK, Ch. Services marketing: people, technology, strategy.. World Scientific Publishing, 2016. ISBN 1944659013.
-
WIRTZ, J. Winning in Service Markets: Success through People, Technology and Strategy. WS Professional, 2016. ISBN 978-194465904.
-
ZEITHAML, V. A., BITNER M. J., GREMLER, D. Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm.. McGrow Hill, 2017. ISBN 978-0078112102.
|