Vyučující
|
-
Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
-
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Koncepce a teorie marketingu Business modely Marketingové analýzy Digitální marketing Marketing služeb Management marketingu Relationship marketing Online marketing Sociální sítě a marketing Kultury a marketing Brand management Chování spotřebitele Chování spotřebitele a branding Psychologie spotřebitele a marketing Marketingové chování firem Etika a společenská odpovědnost marketingu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dosažený stupeň vzdělání v kompletním magisterském studijním programu. Znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2 dle CEFR |
Dosažený stupeň vzdělání v kompletním magisterském studijním programu. Znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2 dle CEFR |
Výsledky učení |
---|
Studenti budou schopni získat znalosti o vědeckých tématech, která jsou obsahem oblasti marketingu a chování spotřebitele. Budou umět odhalit vědeckou podstatou témat, budou umět pracovat s teorií a analytickými metodami, platnými pro výzkum témat marketingu a chování spotřebitele, budou umět interpretovat výsledky a navrhovat možnosti aplikací výsledků do praxe podniků. Studenti budou umět využívat vědecké metody, business modely v perspektivách managementu marketingu, bude umět identifikovat a analyzovat vlivy při rozhodování, jak spotřebitelů, tak firem, s důrazem na interkulturní aspekty a dodržování etických principů ve všech aktivitách marketingu a brandingu; budou schopni, jak samostatné vědeckovýzkumné činnosti, tak i práce ve výzkum týmu, a podílet se na přípravě a realizaci výzkumného projektu |
Studenti budou schopni získat znalosti o vědeckých tématech, která jsou obsahem oblasti marketingu a chování spotřebitele. Budou umět odhalit vědeckou podstatou témat, budou umět pracovat s teorií a analytickými metodami, platnými pro výzkum témat marketingu a chování spotřebitele, budou umět interpretovat výsledky a navrhovat možnosti aplikací výsledků do praxe podniků. Studenti budou umět využívat vědecké metody, business modely v perspektivách managementu marketingu, bude umět identifikovat a analyzovat vlivy při rozhodování, jak spotřebitelů, tak firem, s důrazem na interkulturní aspekty a dodržování etických principů ve všech aktivitách marketingu a brandingu; budou schopni, jak samostatné vědeckovýzkumné činnosti, tak i práce ve výzkum týmu, a podílet se na přípravě a realizaci výzkumného projektu |
Vyučovací metody |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Přednášení |
Přednášení |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
BEVERLAND, M. Brand Management Co-creating Meaningful Brands.. London, 2018. ISBN 978-1473951983.
-
CARTWRIGHT, E. Behavioral Economics. 2011. ISBN 978-0-415-73764-7.
-
D'ARIENZO, W. Brand Management Strategies: Luxury and Mass Markets. Fairchild. 2016. ISBN 978-1501306679.
-
DE MOOIJ, M. Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising. London, 2019. ISBN 978-1544318158.
-
FOURNIER, S., BREAZEALE, M., FETSCHERIN, M. Consumer-Brand Relationship:Theory and Practice. 2012. ISBN 978-0-415-78313-2.
-
CHAFFEY, D., SMITH, P.R. Emarketing Excellence: Planning and Optimizing your Digital Marketing. 2012. ISBN 978-0415533379.
-
KOTLER, P., KARTAJAY, H., SETIAWAN, I. I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Wiley,. 2016. ISBN 978-1119341208.
-
KUCHNER, M. J. Marketing for Scientists: How to Shine in Tough Times. Washington D.C., USA, 2012. ISBN 9781597269940.
-
MAUBORGNE, R., KIM, W. Ch. Blue Ocean Shift : Beyond Competing - Proven Steps to Inspire Confidence and Seize New Growth. 2017. ISBN 9781509832163.
-
OSTERWALDER, A., PIGNEUR, Y. Business Model Generation : A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers.. Chichester, UK, 2010. ISBN 9780470876411.
-
RUZZIER, M. R., RUZZIER, M., HISRICH R. D. Marketing for Entrepreneurs and SMEs: A Global Perspective. 2013. ISBN 978-1-78347-175-1.
-
SCHIFFMAN, L. G., WISENBLIT, J. L. Consumer Behavior. 2015. ISBN 9780132544450.
-
SOLOMON, M. R., BAMOSSY, G., ASKEGAARD, S., HOGG, M. K. Consumer Behaviour: A European Perspective. 2016. ISBN 978-1292116723.
-
WANKE, M. Social Psychology of Consumer Behavior. New York, USA, 2015. ISBN 978-1138882942.
-
WILCOX, D. L., CAMERON, G. T., REBER, B. H. Public Relations: Strategies and Tactics. 2014. ISBN 978-0-415-78313-2.
-
ZIMMERMAN, J., NG, D. Social Media Marketing All-in-One For Dummies. 2017. ISBN 978-1119330394.
|