Předmět: Management udržitelného rozvoje

« Zpět
Název předmětu Management udržitelného rozvoje
Kód předmětu MUMM/2MUR
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 2
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
- Co je řízení udržitelnosti? - Historie řízení udržitelnosti, budoucnost řízení udržitelnosti - Výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti - Marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing) - Udržitelné podnikání - Udržitelné řízení dodavatelského řetězce

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výsledky učení
Odborné znalosti
popsat co je to udržitelný rozvoj a jakou hraje roli v globálním kontextu
popsat co je to udržitelný rozvoj a jakou hraje roli v globálním kontextu
identifikovat výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti
identifikovat výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti
charakterizovat marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing)
charakterizovat marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing)
charakterizovat udržitelné řízení dodavatelského řetězce
charakterizovat udržitelné řízení dodavatelského řetězce
definovat udržitelné podnikání
definovat udržitelné podnikání
Odborné dovednosti
připravit udržitelnou marketingovou strategii firmy
připravit udržitelnou marketingovou strategii firmy
aplikovat postupy pro stanovení udržitelné marketingové strategie
aplikovat postupy pro stanovení udržitelné marketingové strategie
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Demonstrace
Demonstrace
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • DEKHILI, S. Marketing for sustainable development: rethinking consumption models. London, 2021.
  • LANE, H. W., MAZNEVSKI, M. L. International management behavior: global and sustainable leadership. Cambridge. 2019.
  • Manuel Au-Yong-Oliveira, Maria José Sousa. Sustainable Marketing and Strategy. MDPI AG, 2022. ISBN 303653959X.
  • Mária Kolářová a kol. V souladu s přírodou. Praha, 2021. ISBN 9788024649931.
  • PETRŮ, N., KUPEC, V. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Praha. 2021.
  • SHARMA, R. R., KAUR, T., SINGH SYAN, A. Sustainability marketing: new directions and practices. Bingley. 2021.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr