Vyučující
|
-
Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Co je řízení udržitelnosti? - Historie řízení udržitelnosti, budoucnost řízení udržitelnosti - Výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti - Marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing) - Udržitelné podnikání - Udržitelné řízení dodavatelského řetězce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat co je to udržitelný rozvoj a jakou hraje roli v globálním kontextu |
popsat co je to udržitelný rozvoj a jakou hraje roli v globálním kontextu |
identifikovat výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti |
identifikovat výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti |
charakterizovat marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing) |
charakterizovat marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing) |
charakterizovat udržitelné řízení dodavatelského řetězce |
charakterizovat udržitelné řízení dodavatelského řetězce |
definovat udržitelné podnikání |
definovat udržitelné podnikání |
Odborné dovednosti |
---|
připravit udržitelnou marketingovou strategii firmy |
připravit udržitelnou marketingovou strategii firmy |
aplikovat postupy pro stanovení udržitelné marketingové strategie |
aplikovat postupy pro stanovení udržitelné marketingové strategie |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Demonstrace |
Demonstrace |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
DEKHILI, S. Marketing for sustainable development: rethinking consumption models. London, 2021.
-
LANE, H. W., MAZNEVSKI, M. L. International management behavior: global and sustainable leadership. Cambridge. 2019.
-
Manuel Au-Yong-Oliveira, Maria José Sousa. Sustainable Marketing and Strategy. MDPI AG, 2022. ISBN 303653959X.
-
Mária Kolářová a kol. V souladu s přírodou. Praha, 2021. ISBN 9788024649931.
-
PETRŮ, N., KUPEC, V. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Praha. 2021.
-
SHARMA, R. R., KAUR, T., SINGH SYAN, A. Sustainability marketing: new directions and practices. Bingley. 2021.
|