Vyučující
|
-
Vydrová Janka, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Mezinárodní marketingové prostředí - Kupní smlouva a INCOTERMS 2010 - Specifika mezinárodního marketingového mixu - Media Brief - Mezinárodní marketingové plánování - Sociální faktory v mezinárodním marketingu - Mezinárodní marketingový výzkum - Portfolio analýzy využívané v mezinárodním marketingu - Koncepce, segmentace a positioning v mezinárodním prostředí - Životní cyklus výrobků na mezinárodních trzích - Formy vstupu firem na mezinárodní trhy - Konkurenční a marketingové strategie v mezinárodním prostředí - Instituce v mezinárodním podnikání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), E-learning
- Příprava na zkoušku
- 60 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 34 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 6 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popíše specifika mezinárodního marketingového prostředí |
popíše specifika mezinárodního marketingového prostředí |
užívá základní terminologii z oblasti kupní smlouvy a INCOTERMS 2020 |
užívá základní terminologii z oblasti kupní smlouvy a INCOTERMS 2020 |
vysvětlí media brief |
vysvětlí media brief |
vymezí sociální faktory k mezinárodním marketingu |
vymezí sociální faktory k mezinárodním marketingu |
rozliší životní cyklus výrobků v mezinárodním prostředí |
rozliší životní cyklus výrobků v mezinárodním prostředí |
will describe the specifics of the international marketing environment |
will describe the specifics of the international marketing environment |
uses basic terminology from the field of purchase contract and INCOTERMS 2020 |
uses basic terminology from the field of purchase contract and INCOTERMS 2020 |
the media brief explains |
the media brief explains |
defines social factors for international marketing |
defines social factors for international marketing |
differentiate the life cycle of products in an international environment |
differentiate the life cycle of products in an international environment |
Odborné dovednosti |
---|
určí formy vstupu firem na mezinárodní trhy |
určí formy vstupu firem na mezinárodní trhy |
objasní konkurenční strategie v mezinárodním prostředí |
objasní konkurenční strategie v mezinárodním prostředí |
rozliší marketingové strategie v mezinárodním prostředí |
rozliší marketingové strategie v mezinárodním prostředí |
aplikuje mapu vnímání v mezinárodním prostředí |
aplikuje mapu vnímání v mezinárodním prostředí |
užívá portfolio analýzy v mezinárodním marketingu |
užívá portfolio analýzy v mezinárodním marketingu |
will determine the forms of entry of companies into international markets |
will determine the forms of entry of companies into international markets |
will clarify competitive strategies in an international environment |
will clarify competitive strategies in an international environment |
differentiate marketing strategies in an international environment |
differentiate marketing strategies in an international environment |
applies the map of perception in the international environment |
applies the map of perception in the international environment |
uses portfolio analysis in international marketing |
uses portfolio analysis in international marketing |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
E-learning |
E-learning |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
JANATKA František. Podnikání v globalizovaném světě. Praha: Wolters Kluwer, 2017. ISBN 978-80-7552-754-7.
-
KRÁL, P., MACHKOVÁ, H., LHOTÁKOVÁ, M., COOK, G. International marketing. Theory, Practices and New Trends. Prague: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016. ISBN 978-80-245-2152-7.
-
Machková, H., Machek, M. Mezinárodní marketing. Praha : Grada Publishing, 2021.
-
MEIXNEROVÁ, L., ZAPLETALOVÁ, Š., STEFANOVOVÁ, Z. Mezinárodní podnikání: vybrané strategické, manažerské a ekonomické aspekty. Praha: C. H. Beck, 2017. ISBN 978-80-7400-654-8.
-
Mooij, M. Global Marketing and Advertising : understanding Cultural Paradoxes. Sage Publications.
-
TAHAL, R. a kol. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0206-8.
|