Vyučující
|
-
Kramoliš Jan, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Role designu v marketingové komunikaci Design jako koordinovaný a řízený proces Specifika řízení designu Corporate Identity Design a grafický design
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student se seznámí s řadou konkrétních informací a znalostí od představitelů managementu českých podniků, designerů, pracovníků marketingové komunikace či výzkumu trhu. Osvojí si také význam a přínos designu pro firmu. |
Student se seznámí s řadou konkrétních informací a znalostí od představitelů managementu českých podniků, designerů, pracovníků marketingové komunikace či výzkumu trhu. Osvojí si také význam a přínos designu pro firmu. |
vymezí rozsah řízení designu objasní interdisciplinaritu a rozsah pojmu design používá jednotlivé pracovní postupy v design managementu určí přínosy a náklady investice do designu aplikuje důležité případové studie z oblasti designu managementu |
vymezí rozsah řízení designu objasní interdisciplinaritu a rozsah pojmu design používá jednotlivé pracovní postupy v design managementu určí přínosy a náklady investice do designu aplikuje důležité případové studie z oblasti designu managementu |
vymezení rozsahu řízení designu |
vymezení rozsahu řízení designu |
interdisciplinarity a rozsah pojmu design |
interdisciplinarity a rozsah pojmu design |
používání jednotlivých pracovních postupů v design managementu |
používání jednotlivých pracovních postupů v design managementu |
přínosů a nákladů investice do designu |
přínosů a nákladů investice do designu |
aplikace poznatků z případových studií designu managementu |
aplikace poznatků z případových studií designu managementu |
Odborné dovednosti |
---|
provést základní posouzení navrhovaného nového designu |
provést základní posouzení navrhovaného nového designu |
provést základní posouzení navrhovaného redesignu |
provést základní posouzení navrhovaného redesignu |
stanovit kritéria pro zadání designu |
stanovit kritéria pro zadání designu |
provést zhodnocení současného řešení designu ve firmě |
provést zhodnocení současného řešení designu ve firmě |
stanovit základní proces tvorby designu |
stanovit základní proces tvorby designu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Doporučená literatura
|
-
Best, Kathryn. The fundamentals of design management. Lausanne : AVA Academia, 2010. ISBN 978-2-940411-07-8.
-
Healey, Matthew. Co je branding?. V Praze : Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-167-6.
-
Kostkan, Tomáš a kolektiv. Jak dostat ze svého grafika/studia/agentzury to nejlepší?. 2010. ISBN 978-80-254-8411-1.
-
Kramoliš, Jan. Design Management ve firmách v České republice. Zlín, 2017. ISBN 978-80-7454-678-5.
-
MOZOTA, Brigitte Borja de. Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation. Allworth Press, 2003. ISBN 978-1581152838.
-
Norman, Donald A. Design pro každý den. 1. vyd. Praha : Dokořán, 2010. ISBN 978-80-7363-314-1.
-
Rachel Cooper, Sabine Junginger, Thomas Lockwood. The Handbook of Design Management. 2011. ISBN 9781847884886.
-
Rasmus, Daniel. Management by Design: Applying Design Principles to the Work Experience. Wiley, 2010. ISBN 80-7180-248-4.
|