Vyučující
|
-
Vydrová Janka, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Mezinárodní marketingové prostředí - Kupní smlouva a INCOTERMS 2010 - Specifika mezinárodního marketingového mixu - Media Brief - Mezinárodní marketingové plánování - Sociální faktory v mezinárodním marketingu - Mezinárodní marketingový výzkum - Portfolio analýzy využívané v mezinárodním marketingu - Koncepce, segmentace a positioning v mezinárodním prostředí - Životní cyklus výrobků na mezinárodních trzích - Formy vstupu firem na mezinárodní trhy - Konkurenční a marketingové strategie v mezinárodním prostředí - Instituce v mezinárodním podnikání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), E-learning
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 45 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 6 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popíše specifika mezinárodního marketingového prostředí |
popíše specifika mezinárodního marketingového prostředí |
užívá základní terminologii z oblasti kupní smlouvy a INCOTERMS 2020 |
užívá základní terminologii z oblasti kupní smlouvy a INCOTERMS 2020 |
vysvětlí media brief |
vysvětlí media brief |
vymezí sociální faktory k mezinárodním marketingu |
vymezí sociální faktory k mezinárodním marketingu |
rozliší životní cyklus výrobků v mezinárodním prostředí |
rozliší životní cyklus výrobků v mezinárodním prostředí |
Odborné dovednosti |
---|
určí formy vstupu firem na mezinárodní trhy |
určí formy vstupu firem na mezinárodní trhy |
objasní konkurenční strategie v mezinárodním prostředí |
objasní konkurenční strategie v mezinárodním prostředí |
rozliší marketingové strategie v mezinárodním prostředí |
rozliší marketingové strategie v mezinárodním prostředí |
aplikuje mapu vnímání v mezinárodním prostředí |
aplikuje mapu vnímání v mezinárodním prostředí |
užívá portfolio analýzy v mezinárodním marketingu |
užívá portfolio analýzy v mezinárodním marketingu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Cawman, M W. Fine-Skalnik, P. Global business and marketing strategy : integrative workbook of exercises and case studies. San Diego : Cognella, 2025. ISBN 979-8-8233-0297-5.
-
Czinkota, M R., Ronkainen, I., Cui P. International marketing. Boston, MA : Cengage, 2023. ISBN 978-0-357-44512-9.
-
KRÁL, P., MACHKOVÁ, H., LHOTÁKOVÁ, M., COOK, G. International marketing. Theory, Practices and New Trends. Prague: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016. ISBN 978-80-245-2152-7.
-
Marshall, G W., Johnston, M. W. Marketing management. New York : McGraw Hill, 2023. ISBN 978-1-260-59823-0.
-
Mooij, M. Global Marketing and Advertising : understanding Cultural Paradoxes. Sage Publications.
-
Zimmerman, A S., Blythe, J. Business to business marketing management : a global perspective. London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. ISBN 978-0-367-75792-2.
|