Vyučující
|
-
Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přehled probírané látky: - Marketing 4.0 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. - Úloha marketingové komunikace v marketingovém mixu. - Komunikace a komunikační proces, integrovaná marketingová komunikace. - Marketingový komunikační plán. - Tradiční formy marketingové komunikace. - Moderní (a netradiční) formy marketingové komunikace. - Hodnocení efektivity komunikačních kampaní. - Reklamní agentura, komunikace firmy s reklamní agenturou. - Příklady a inspirace z praxe
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická)
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 35 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalost předmětů Marketing a Marketingové aplikace |
Znalost předmětů Marketing a Marketingové aplikace |
Výsledky učení |
---|
Student má znalosti o jednotlivých částech komunikačního mixu a jejich aplikace formou integrované marketingové komunikace. Je schopný sestavit a realizovat plán komunikace s optimálním využitím jednotlivých médií i nových trendů marketingové komunikace. Projektuje i vyžití nových forem marketingové komunikace a je způsobilý vypracovat podklady pro tisk, rozhlas, televizi i další média. Orientuje se ve stanovení účinnosti komunikačního sdělení a je schopen operativně měnit kampaň podle reakce trhu. |
Student má znalosti o jednotlivých částech komunikačního mixu a jejich aplikace formou integrované marketingové komunikace. Je schopný sestavit a realizovat plán komunikace s optimálním využitím jednotlivých médií i nových trendů marketingové komunikace. Projektuje i vyžití nových forem marketingové komunikace a je způsobilý vypracovat podklady pro tisk, rozhlas, televizi i další média. Orientuje se ve stanovení účinnosti komunikačního sdělení a je schopen operativně měnit kampaň podle reakce trhu. |
Vyučovací metody |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Písemná zkouška |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack.. Harlow, Essex, England, 2012. ISBN 978-0-273-75328-5.
-
Fill, Chris. Marketing communications : interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow : Prentice Hall : Financial Times, 2009. ISBN 978-0-273-71722-5.
-
Frey, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
-
Přikrylová, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
-
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics.. London, 2016. ISBN 978-0-7494-7340-2.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
|