Vyučující
|
-
Kwarteng Michael Adu, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Shrnutí probrané látky - Marketing 4.0 - Role marketingové komunikace v marketingovém mixu - Komunikační proces - Plán marketingové komunikace - Tradiční formy marketingové komunikace - Nové formy marketingové komunikace - Hodnocení účinnosti propagační kampaně - Reklamní a komunikační agentura
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Týmová práce
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 30 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 44 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalost předmětů Marketing a Marketingové aplikace |
Znalost předmětů Marketing a Marketingové aplikace |
Výsledky učení |
---|
Diskutujte o cílech marketingové komunikace. Pochopit marketingový komunikační mix a jeho roli. Vysvětlete klíčové prvky procesu marketingové komunikace. Diskutujte o sedmi krocích v procesu plánování marketingové komunikace. Prokázat povědomí o některých klíčových etických a právních otázkách souvisejících s marketingovou komunikací |
Diskutujte o cílech marketingové komunikace. Pochopit marketingový komunikační mix a jeho roli. Vysvětlete klíčové prvky procesu marketingové komunikace. Diskutujte o sedmi krocích v procesu plánování marketingové komunikace. Prokázat povědomí o některých klíčových etických a právních otázkách souvisejících s marketingovou komunikací |
Discuss the objectives of marketing communications. Understand the marketing communications mix and its role. Explain the key elements of the marketing communications process. Discuss the seven steps in the marketing communications planning process. Demonstrate awareness of some of the key ethical and legal issues related to marketing communications |
Discuss the objectives of marketing communications. Understand the marketing communications mix and its role. Explain the key elements of the marketing communications process. Discuss the seven steps in the marketing communications planning process. Demonstrate awareness of some of the key ethical and legal issues related to marketing communications |
Odborné dovednosti |
---|
Prepare and establish marketing communication strategies for companies Apply the skillsets for setting an efficient marketing communication strategy design a cutting-edge marketing communication mix to meet the demands of the mass market Augment the company's overall marketing communication strategy to meet the 21st century tactics in the B2C market |
Prepare and establish marketing communication strategies for companies Apply the skillsets for setting an efficient marketing communication strategy design a cutting-edge marketing communication mix to meet the demands of the mass market Augment the company's overall marketing communication strategy to meet the 21st century tactics in the B2C market |
Připravit a nastavit strategie marketingové komunikace pro firmy Aplikujte dovednosti pro nastavení efektivní marketingové komunikační strategie navrhnout špičkový marketingový komunikační mix, který splňuje požadavky masového trhu Rozšiřte celkovou strategii marketingové komunikace společnosti tak, aby odpovídala taktice 21. století na trhu B2C |
Připravit a nastavit strategie marketingové komunikace pro firmy Aplikujte dovednosti pro nastavení efektivní marketingové komunikační strategie navrhnout špičkový marketingový komunikační mix, který splňuje požadavky masového trhu Rozšiřte celkovou strategii marketingové komunikace společnosti tak, aby odpovídala taktice 21. století na trhu B2C |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Známkou |
Písemná zkouška |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack.. Harlow, Essex, England, 2012. ISBN 978-0-273-75328-5.
-
HEINZE, Aleksej, Gordon FLETCHER, Tahir RASHID a Ana CRUZ. Digital and social media marketing: a results-driven approach. London, 2017. ISBN 978-1-138-91791-0.
-
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
SCOTT, David Meerman. he new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken, 2017. ISBN 978-1-119-36241-8.
-
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics.. London, 2016. ISBN 978-0-7494-7340-2.
|