Předmět: Odborná rozprava SZZ z předmětů: Ekonomie, Ekonomicko-matematické metody, Management, Marketing

« Zpět
Název předmětu Odborná rozprava SZZ z předmětů: Ekonomie, Ekonomicko-matematické metody, Management, Marketing
Kód předmětu MUMM/1DMMM
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 0
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Zkouška probíhá formou ústní rozpravy k tématům z uvedených oblastí zpracovaných v podobě tématických okruhů, které jsou k dispozici studentům. Tyto okruhy jsou pravidelně aktualizovány a schváleny RSP.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Domácí příprava na výuku - 150 hodin za semestr
Výsledky učení
Odborné znalosti
Schopnost prezentovat dosažené znalosti a bezprostředně reagovat na otázky položené v rámci rozpravy.
Schopnost prezentovat dosažené znalosti a bezprostředně reagovat na otázky položené v rámci rozpravy.
Vyučovací metody
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • Dytrt, Zdeněk. Manažerská etika : etika v managementu a podnikání. 1.vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-645-6.
  • Jablonský, Josef. Operační výzkum : kvantitativní modely pro ekonomické rozhodování. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2002. ISBN 8086419231.
  • Keřkovský, Miloslav. Strategické řízení : teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha : C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-578-X.
  • Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
  • Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 2., nezm. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.
  • Mach, Miloš. Makroekonomie II pro magisterské (inženýrské) studium : 1. a 2. část. Vyd. 3. Praha : Melandrium, 2001. ISBN 8086175189.
  • Ondrčka, Pavel. Rozšíoení základu makroekonomické teorie. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta managementu a ekonomiky, 2003. ISBN 807318124X.
  • Pilík, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. ISBN 8073183676.
  • Porvazník, Ján. Celostní management. 4., přeprac. a dopl. vyd. Bratislava : IRIS, 2010. ISBN 978-80-89256-48-8.
  • SOUKUPOVÁ, J., HOŘEJŠÍ, B., MACÁKOVÁ, L., SOUKUP, J. Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2000. ISBN 80-7261-005-8.
  • Staňková, Pavla. Marketing obchodu a služeb : studijní pomůcka pro distanční studium. Vyd. 2., upr. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-927-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr