Předmět: Advanced Marketing and Management

« Zpět
Název předmětu Advanced Marketing and Management
Kód předmětu MUMM/1AMME
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
  • Kwarteng Michael Adu, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Rozvoj marketingového myšlení Globální přístup k marketingu Digitální marketingová strategie Globální spotřebitelské chování Nové trendy na B2B a B2C trzích Management značky a silné značky Obchodní prostředí Kooperativní strategie Společenská odpovědnost společnosti Strategický management Obchodní síť a výběr partnera Role kultury v podnikání Management udržitelnosti

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Týmová práce, Individuální práce studentů
  • Domácí příprava na výuku - 20 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 20 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Znalosti na úrovni předmětů Marketing I. a Management I.
Znalosti na úrovni předmětů Marketing I. a Management I.
The knowledge at the level of courses of Marketing I. and Management I.
The knowledge at the level of courses of Marketing I. and Management I.
Výsledky učení
vysvětlit rozvoj marketingového myšlení, rámcovou tvorbu digitální marketingové strategie, spotřebitelské chování, trendy na B2B a B2C trzích
vysvětlit rozvoj marketingového myšlení, rámcovou tvorbu digitální marketingové strategie, spotřebitelské chování, trendy na B2B a B2C trzích
vysvětlit význam managementu značky, rámcově popsat business prostředí
vysvětlit význam managementu značky, rámcově popsat business prostředí
vysvětlit obsah a rámec strategického managementu, zejména kooperační strategie
vysvětlit obsah a rámec strategického managementu, zejména kooperační strategie
vysvětlit obsah společenské odpovědnosti firem, výběr partnera do podnikání, úlohu kultura v podnikání a obsah managementu udržitelnosti
vysvětlit obsah společenské odpovědnosti firem, výběr partnera do podnikání, úlohu kultura v podnikání a obsah managementu udržitelnosti
to explain the development of marketing thinking, framework creation of digital marketing strategy, consumer behavior, trends in B2B and B2C markets
to explain the development of marketing thinking, framework creation of digital marketing strategy, consumer behavior, trends in B2B and B2C markets
to explain the meaning of brand management, describe the business environment in general terms
to explain the meaning of brand management, describe the business environment in general terms
to explain the content and framework of strategic management, especially cooperation strategy
to explain the content and framework of strategic management, especially cooperation strategy
to explain the content of corporate social responsibility, the choice of business partner, the role of culture in business and the content of sustainability management
to explain the content of corporate social responsibility, the choice of business partner, the role of culture in business and the content of sustainability management
Odborné dovednosti
vytyčit rámec strategického managementu
vytyčit rámec strategického managementu
stanovit podobu digitální marketingové strategie
stanovit podobu digitální marketingové strategie
rozpoznat spotřebitelské chování a trendy na B2B a B2C trzích
rozpoznat spotřebitelské chování a trendy na B2B a B2C trzích
identifikovat kroky managementu značky v business prostředí
identifikovat kroky managementu značky v business prostředí
vybrat kooperačního partnera do podnikání a rozpoznat kulturu podniku
vybrat kooperačního partnera do podnikání a rozpoznat kulturu podniku
stanovit obsah společenské odpovědnosti firem
stanovit obsah společenské odpovědnosti firem
to outline the framework of strategic management
to outline the framework of strategic management
to determine the shape of the digital marketing strategy
to determine the shape of the digital marketing strategy
to recognize consumer behavior and trends in B2B and B2C markets
to recognize consumer behavior and trends in B2B and B2C markets
to identify the steps of brand management in a business environment
to identify the steps of brand management in a business environment
to choose a cooperation partner for business and recognize the culture of the company
to choose a cooperation partner for business and recognize the culture of the company
to determine the content of corporate social responsibility
to determine the content of corporate social responsibility
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Týmová práce
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Doporučená literatura
  • ASAMOAH, E. S., CHOVANCOVÁ, M. Consumer Behaviour and Branding: Perspectives From The Fast Food Industry In Different Markets.. Žilina: GEORG, 2013. ISBN 978-80-8154-053-0.
  • CHOVANCOVÁ, M., ASAMOAH, E. S., WANNINAYAKE, M.. Consumer Behaviour and Branding: A Cross Cultural Perspective. Žilina: GEORG, 2011. ISBN 978-80-89401-58-1.
  • KEEGAN, W. J. Global Marketing. Pearson Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-13-813386-3.
  • PILÍK, M. Business-to-Business Marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-918-1.
  • RASCHE A., MORSING, M., MOON, J. Corporate Social Responsibility: Strategy, Communication, Governance.. Cambridge: Cambridge University Press, 2017. ISBN 978-1107535398.
  • STRAUSS, J. E-marketing. Pearson/Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-148519-9.
  • WANNINAYAKE, M., CHOVANCOVÁ, M. Consumer Behaviour and Branding: Building Domestic Brands in Developing Countries. Žilina: GEORG, 2013. ISBN 978-80-8154-056-1.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr