Vyučující
|
-
Pitrová Kateřina, Mgr. et Mgr. Ph.D., Ed.D., MBA
-
Petlanová Anna, Mgr.
-
Tobolová Adéla, Mgr.
-
Grufíková Tereza, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Networking, Team Meetings, Making Arrangements. Giving Opinions, Telephoning, Presentations. City Descriptions, Describing Cause and Effect. Transport, Logistics. Product Journey, Supply Chain. Environmental History. Geography, Water Footprint, Environmental Issues. Air and Water Pollution. Money and Finance, Job Applications. Fight against Terrorism. Risks and Hazards, Crisis Management. Current Issues. Global Problems. Revision.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokládá se pokročilá znalost angličtiny. |
Předpokládá se pokročilá znalost angličtiny. |
Výsledky učení |
---|
Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. |
Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. |
- užívat vhodné jazykové prostředky s patřičnou jistotou |
- užívat vhodné jazykové prostředky s patřičnou jistotou |
- používat odpovídající slovní zásobu včetně odborné terminologie |
- používat odpovídající slovní zásobu včetně odborné terminologie |
- používat odpovídající gramatické struktury |
- používat odpovídající gramatické struktury |
- porozumět složitému poslechu k odbornému zaměření |
- porozumět složitému poslechu k odbornému zaměření |
- konverzovat na odborná témata |
- konverzovat na odborná témata |
- pracovat s delšími odborně zaměřenými texty |
- pracovat s delšími odborně zaměřenými texty |
Odborné dovednosti |
---|
Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, organizaci, týmovou práci, tvořivost, kreativitu, dochvilnost, trpělivost a konstruktivní kritiku; bude: |
Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, organizaci, týmovou práci, tvořivost, kreativitu, dochvilnost, trpělivost a konstruktivní kritiku; bude: |
- umět dobře formulovat |
- umět dobře formulovat |
- umět efektivně naslouchat |
- umět efektivně naslouchat |
- umět prezentovat své názory |
- umět prezentovat své názory |
- umět diskutovat složitá témata |
- umět diskutovat složitá témata |
- umět předávat informace |
- umět předávat informace |
- umět pracovat v týmech |
- umět pracovat v týmech |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Analýza překladu |
Analýza překladu |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Analýza překladu |
Analýza překladu |
Analýza textu |
Analýza textu |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
E-learning |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza textu |
Analýza textu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Esej |
Esej |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Odborné texty.
-
Odborné texty - BBC.
-
Odborné texty - DW.
-
APPLEBY, R., WATKINS, F. International Express. Upper Intermediate.. Oxford, 2014. ISBN 978-0-19-459787-6.
-
CLANDFIELD, L. Global.. Oxford, 2010. ISBN 978-0-230-03309-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., BLUM, E. Logistics. Newbury, 2013. ISBN 978-1-78098-669-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., GARZA, V. Tourism. Newbury, 2011. ISBN 978-0-85777-558-0.
-
GLENDINNING, E. H., LANSFORD, L., POHL, A. Technology for Engineering and Applied Sciences. Oxford, 2013.
-
HARDING, K., LANE, A. International Express Intermediate.Student's Book Pack,Third Edition. Oxford: OUP, 2014. Paperback + DVD-ROM.. Oxford, 2014. ISBN 978-0-19-4597.
-
Murphy, R. New English Grammar in Use. Cambridge : Cambridge University Press, 2004.
-
STRNADOVÁ, Z. Aiming to Advance. ISBN 978-80-7335-227-1.
-
www.euronews.net. Euronews.
|