Vyučující
|
-
Pitrová Kateřina, Mgr. et Mgr. Ph.D., Ed.D., MBA
-
Grufíková Tereza, Mgr.
-
Petlanová Anna, Mgr.
-
Tobolová Adéla, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Describing cause and effect. Making arrangements. Making comparisons. City descriptions. Using visual aids. Giving opinions. Modal and related verbs. Colours and colour idioms. Prefixes. Telephoning. Giving advice and suggestions. Reading comprehension. Past Simple, Past Continuous, Past Perfect. Revision.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza překladu, Analýza textu, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokládá se základní znalost angličtiny |
Předpokládá se základní znalost angličtiny |
Výsledky učení |
---|
Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. Student bude schopen: |
Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. Student bude schopen: |
- užívat s jistotou vhodné jazykové prostředky |
- užívat s jistotou vhodné jazykové prostředky |
- používat odpovídající slovní zásobu včetně obecně odborných výrazů |
- používat odpovídající slovní zásobu včetně obecně odborných výrazů |
- používat odpovídající a složitější gramatické struktury |
- používat odpovídající a složitější gramatické struktury |
- porozumět poslechu s větší jistotou |
- porozumět poslechu s větší jistotou |
- konverzovat plynule na zadaná témata |
- konverzovat plynule na zadaná témata |
Odborné dovednosti |
---|
Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, organizaci, týmovou práci, tvořivost, kreativitu, dochvilnost a trpělivost; bude: |
Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, organizaci, týmovou práci, tvořivost, kreativitu, dochvilnost a trpělivost; bude: |
- umět formulovat s jistotou |
- umět formulovat s jistotou |
- umět naslouchat |
- umět naslouchat |
- umět jasně prezentovat své názory |
- umět jasně prezentovat své názory |
- umět diskutovat o složitějších tématech |
- umět diskutovat o složitějších tématech |
- umět předávat informace |
- umět předávat informace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza překladu |
Analýza překladu |
Analýza textu |
Analýza textu |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Analýza překladu |
Analýza překladu |
Analýza textu |
Analýza textu |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza textu |
Písemná zkouška |
Analýza textu |
Písemná zkouška |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Esej |
Esej |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
CLANDFIELD, L. Global. Oxford, 2010. ISBN 978-0-230-03309-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., BLUM, E. Logistics. Newbury, 2013. ISBN 978-1-78098-669-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., GARZA, V. Tourism. Newbury, 2011. ISBN 978-0-85777-558-0.
-
GLENDINNING, E. H., LANSFORD, L., POHL, A. Technology for Engineering and Applied Sciences. Oxford, 2013.
-
HARDING, K., LANE, A. International Express Intermediate.Student's Book Pack,Third Edition. Oxford: OUP, 2014. Paperback + DVD-ROM.. Oxford, 2014. ISBN 978-0-19-4597.
|