Vyučující
|
-
Pitrová Kateřina, Mgr. et Mgr. Ph.D., Ed.D., MBA
-
Grufíková Tereza, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Water footprint. Noun formation. Structuring a talk. Describing problems and finding solutions. Text comprehension. Conditionals. Money and finance. Job applications. Discussing and reaching an agreement. Reading. Passives. Product journey. Time management. Revision.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza překladu, Analýza textu, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokládá se základní znalost angličtiny |
Předpokládá se základní znalost angličtiny |
Výsledky učení |
---|
Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. Student bude schopen: |
Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. Student bude schopen: |
- užívat s jistotou vhodné jazykové prostředky |
- užívat s jistotou vhodné jazykové prostředky |
- používat odpovídající slovní zásobu včetně obecně odborných výrazů |
- používat odpovídající slovní zásobu včetně obecně odborných výrazů |
- používat odpovídající a složitější gramatické struktury |
- používat odpovídající a složitější gramatické struktury |
- porozumět poslechu s větší jistotou |
- porozumět poslechu s větší jistotou |
- konverzovat plynule na zadaná témata |
- konverzovat plynule na zadaná témata |
Odborné dovednosti |
---|
Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, ochotu se učit, organizaci, týmovou práci nebo kreativitu; bude: |
Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, ochotu se učit, organizaci, týmovou práci nebo kreativitu; bude: |
- umět formulovat s jistotou |
- umět formulovat s jistotou |
- umět naslouchat |
- umět naslouchat |
- umět jasně prezentovat své názory |
- umět jasně prezentovat své názory |
- umět diskutovat o složitějších tématech |
- umět diskutovat o složitějších tématech |
- umět předávat informace |
- umět předávat informace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza překladu |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza textu |
Analýza textu |
Analýza překladu |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Analýza překladu |
Analýza překladu |
Analýza textu |
Analýza textu |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
E-learning |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza textu |
Analýza textu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Esej |
Esej |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
CLANDFIELD, L. Global. Oxford, 2010. ISBN 978-0-230-03309-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., BLUM, E. Logistics. Newbury, 2013. ISBN 978-1-78098-669-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., GARZA, V. Tourism. Newbury, 2011. ISBN 978-0-85777-558-0.
-
GLENDINNING, E. H., LANSFORD, L., POHL, A. Technology for Engineering and Applied Sciences. Oxford, 2013.
-
HARDING, K., LANE, A. International Express Intermediate.Student's Book Pack,Third Edition. Oxford: OUP, 2014. Paperback + DVD-ROM.. Oxford, 2014. ISBN 978-0-19-4597.
|