|
Vyučující
|
-
Hofírková Kristýna, Ing.
-
Pitrová Kateřina, Mgr. et Mgr. Ph.D., Ed.D., MBA
-
Tobolová Adéla, Mgr.
-
Petlanová Anna, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Present Simple and Present Continuous. Social networks and the Internet. Writing a professional profile. Networking. Past Simple. Starting a new business. Phrasal verbs. Team meetings. Checking progress. Delegating tasks. Present Perfect Simple and Continuous. Will, may, might, be likely. The speed of change. Revision.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza překladu, Analýza textu, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 42 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokládá se základní znalost angličtiny |
| Předpokládá se základní znalost angličtiny |
| Výsledky učení |
|---|
| Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. Student bude schopen: |
| Student má znalosti všeobecné angličtiny, umí se orientovat v neznámém textu, třídí a interpretuje informace získané z textu, využívá odbornou slovní zásobu získanou během seminářů. Student bude schopen: |
| - užívat vhodné jazykové prostředky |
| - užívat vhodné jazykové prostředky |
| - používat odpovídající slovní zásobu |
| - používat odpovídající slovní zásobu |
| - používat odpovídající gramatické struktury |
| - používat odpovídající gramatické struktury |
| - porozumět poslechu |
| - porozumět poslechu |
| - konverzovat na zadaná témata |
| - konverzovat na zadaná témata |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, organizaci, týmovou práci; bude: |
| Student má především dovednosti komunikační a interakční. Z přenosných dovedností vykazuje zejména flexibilitu, organizaci, týmovou práci; bude: |
| - umět dobře formulovat |
| - umět dobře formulovat |
| - umět naslouchat |
| - umět naslouchat |
| - umět prezentovat své názory |
| - umět prezentovat své názory |
| - umět diskutovat |
| - umět diskutovat |
| - umět předávat informace |
| - umět předávat informace |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Analýza překladu |
| Analýza překladu |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza překladu |
| Analýza překladu |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Esej |
| Esej |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
CLANDFIELD, L. Global. Oxford, 2010. ISBN 978-0-230-03309-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., BLUM, E. Logistics. Newbury, 2013. ISBN 978-1-78098-669-2.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., GARZA, V. Tourism. Newbury, 2011. ISBN 978-0-85777-558-0.
-
GLENDINNING, E. H., LANSFORD, L., POHL, A. Technology for Engineering and Applied Sciences. Oxford, 2013.
-
HARDING, K., LANE, A. International Express Intermediate.Student's Book Pack,Third Edition. Oxford: OUP, 2014. Paperback + DVD-ROM.. Oxford, 2014. ISBN 978-0-19-4597.
|