Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci; - Guerilla marketing: Začátky guerilla marketingu a jeho historický vývoj, J. C. Levinson (otec Guerilla marketingu), charakteristika nástrojů guerilla marketingu, funkce a cíle guerilla marketingu, předpoklady úspěšného zavedení guerilla marketingu v rámci systému marketingové komunikace; - virální marketing; - Product placement; - Event marketing; - on-line marketing; - mobilní marketing; - trendy v dalších oblastech marketingové komunikace: Trendy v reklamě, netradiční formy reklamy (street art, graffiti a reklama, laserová projekce, hologramy, interaktivní projekční systémy, lentikulární fólie, kinetická reklama atd..), trendy v oblasti direct marketingu, merchandising, trendy a jejich budoucnost v rámci systému marketingové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Guerilla Marketing |
Guerilla Marketing |
Ambient Media |
Ambient Media |
Product Placement |
Product Placement |
Online Marketing |
Online Marketing |
Virální Marketing |
Virální Marketing |
Odborné dovednosti |
---|
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. 2016. ISBN 9781119265719.
-
KJAER, Anne, Lise. The Trend Management Toolkit. 2014. ISBN 978-1349475193.
-
KRÁL, Petr, Hana MACHKOVÁ, Markéta LHOTÁKOVÁ a Gina COOK. International marketing: theory, practices and new trends. 2016. ISBN 9788024521527.
-
MCDONALD, Jason. ocial media marketing workbook: how to use social media for business. 2019. ISBN 1539598144.
-
OTLER, Philip, KARTAJAYA, Hermawan & Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0 moving from traditional to digital. 2017. ISBN 1119341205.
-
SCOTT, MEERMAN, David. The New Rules of Marketing & PR How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. 2017. ISBN 978-1119362418.
|