Předmět: Trends in Marketing Communication

« Zpět
Název předmětu Trends in Marketing Communication
Kód předmětu KUMK/XTM
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Kazík Martin, Mgr.
Obsah předmětu
- klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci; - Guerilla marketing: Začátky guerilla marketingu a jeho historický vývoj, J. C. Levinson (otec Guerilla marketingu), charakteristika nástrojů guerilla marketingu, funkce a cíle guerilla marketingu, předpoklady úspěšného zavedení guerilla marketingu v rámci systému marketingové komunikace; - virální marketing; - Product placement; - Event marketing; - on-line marketing; - mobilní marketing; - trendy v dalších oblastech marketingové komunikace: Trendy v reklamě, netradiční formy reklamy (street art, graffiti a reklama, laserová projekce, hologramy, interaktivní projekční systémy, lentikulární fólie, kinetická reklama atd..), trendy v oblasti direct marketingu, merchandising, trendy a jejich budoucnost v rámci systému marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Guerilla Marketing
Guerilla Marketing
Ambient Media
Ambient Media
Product Placement
Product Placement
Online Marketing
Online Marketing
Virální Marketing
Virální Marketing
Odborné dovednosti
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Doporučená literatura
  • DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. 2016. ISBN 9781119265719.
  • KJAER, Anne, Lise. The Trend Management Toolkit. 2014. ISBN 978-1349475193.
  • KRÁL, Petr, Hana MACHKOVÁ, Markéta LHOTÁKOVÁ a Gina COOK. International marketing: theory, practices and new trends. 2016. ISBN 9788024521527.
  • MCDONALD, Jason. ocial media marketing workbook: how to use social media for business. 2019. ISBN 1539598144.
  • OTLER, Philip, KARTAJAYA, Hermawan & Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0 moving from traditional to digital. 2017. ISBN 1119341205.
  • SCOTT, MEERMAN, David. The New Rules of Marketing & PR How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. 2017. ISBN 978-1119362418.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr