Předmět: Advertising 1

« Zpět
Název předmětu Advertising 1
Kód předmětu KUMK/XREK1
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Gamalová Kamila, Mgr. MBA
Obsah předmětu
1. - 2. Postavení reklamy v systému marketingových komunikací. 3. - 4. Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely. 5. - 6. Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení, rozhodování příjemce sdělení, kognitivní, emotivní a konativní procesy. 7. - 8. Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely. 9. - 10. Vývoj nových trendů v oblasti reklamy. 11. - 12. Struktura komunikační/reklamní agentury. 13. Zpětná vazba.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Domácí příprava na výuku - 80 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 17 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Odborné znalosti
Definovat reklamu v systému marketingových komunikací
Definovat reklamu v systému marketingových komunikací
Vysvětlit základní principy reklamy a typy médií
Vysvětlit základní principy reklamy a typy médií
Vysvětlit reklamní apely
Vysvětlit reklamní apely
Charakterizovat sociální reklamu
Charakterizovat sociální reklamu
Charakterizovat nové formy reklamy
Charakterizovat nové formy reklamy
Odborné dovednosti
Rozlišit reklamu v systému marketingových komunikací
Rozlišit reklamu v systému marketingových komunikací
Aplikovat základní principy reklamy a typy médií
Aplikovat základní principy reklamy a typy médií
Aplikovat reklamní apely
Aplikovat reklamní apely
Navrhnout sociální reklamu
Navrhnout sociální reklamu
Využívat nové formy reklamy
Využívat nové formy reklamy
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Přednášení
Exkurze
Exkurze
Odborné dovednosti
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Známkou
Známkou
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
  • Fletcher, Winston. Advertising : a very short introduction. 1. publ. Oxford ; New York : Oxford University Press, 2010. ISBN 978-0-19-956892-5.
  • HACKLEY, Chris. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Approach (2nd ed.). Thousand Oaks: SAGE Publications, 2019. ISBN 978-1473949488.
  • JUGENHEIMER, Donald W. Advertising and public relations research. N.Y.: M.E. Sharpe, 2010. ISBN 978-0-7656-2418-5.
  • KASER, Ken. Advertising & sales promotion. Mason: South-Western Cengage Learning, 2013. ISBN 978-1-111-57323-2.
  • KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing.. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-78699-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr