Předmět: Marketing in Trade and Services

« Zpět
Název předmětu Marketing in Trade and Services
Kód předmětu KUMK/XMTS
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Kazík Martin, Mgr.
Obsah předmětu
- pojetí a význam terciárního sektoru, význam a vývoj marketingu služeb, vlastnosti služeb a jejich vliv na marketingové řízení firmy; - metody a techniky marketingového výzkumu ve službách; - strateigické plánování ve službách: informační, analytická, strategická, taktická a kontrolní fáze procesu, situační a portfolio analýzy, volba strategického přístupu k cílovým trhům, význam poslání a dílčích strategických dokumentů ve službách; - základní marketingový mix: produkt služba a řízení jeho kvality prostřednictvím nástrojů marketingu, specifika cenové tvorby, distribuce a zásady efektivní komunikace ve službách; - nadstavbové prvky marketingového mixu služeb (lidé, materiální prostředí a procesy) a význam jejich řízení a kontroly v jednotlivých oblastech služeb.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu
Vysvětlete principy realizovaného studentského projektu
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu
Popsat principy spolupráce mezioborového týmu
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu
Vyjmenovat přístupy oslovení cílových skupin studentského projektu
Definovat základní postupy projektového řízení
Definovat základní postupy projektového řízení
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu
Vyjmenovat náležitosti realizace kulturního eventu
Odborné dovednosti
Vytvoření kreativního briefu a debriefu
Vytvoření kreativního briefu a debriefu
Organizace kulturního eventu
Organizace kulturního eventu
Práce v mezioborovém týmu
Práce v mezioborovém týmu
Organizace práce sebe i týmových kolegů
Organizace práce sebe i týmových kolegů
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny
Realizace kulturního eventu odpovídající požadavkům zvolené cílové skupiny
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Doporučená literatura
  • HAKSEVER, Cengiz a Barry RENDER. Service and operations management. 2018. ISBN 9789813209442.
  • JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing services: opportunities and limits of the implementation in Czech firms.. 2014. ISBN 978-80-87500-61-3.
  • KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • WIRTZ, Jochen a Christopher H. LOVELOCK. Services marketing: people, technology, strategy. 2016. ISBN 9781944659011.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr