Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- sociální marketing; - sociální marketingová komunikace; - cíle sociálního marketingu; - reklamní apely v sociálním marketingu; - hlavní oblasti sociálního marketingu; - hraniční oblasti sociálního marketingu; - etické aspekty sociálního marketingu; - techniky sociálního marketingu; - vývoj sociálního marketingu ve světě; - vývoj sociálního marketingu v ČR; - trendy v sociálním marketingu; - role celebrit v sociálním marketingu; - financování sociálních marketingových kampaní.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Semestrální práce
- 57 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 50 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost specifik sociálního marketingu |
znalost specifik sociálního marketingu |
znalost možností komunikace společenských témat v kontextu komerčního a nekomerčního marketingu |
znalost možností komunikace společenských témat v kontextu komerčního a nekomerčního marketingu |
znalost systematiky hlavních oblastí sociálního marketingu |
znalost systematiky hlavních oblastí sociálního marketingu |
znalost hlavních milníků z historie sociálního marketingu |
znalost hlavních milníků z historie sociálního marketingu |
znalost etických aspektů sociálního marketingu |
znalost etických aspektů sociálního marketingu |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout způsob využití akcentu na sociální témata v marketingu komerční firmy |
navrhnout způsob využití akcentu na sociální témata v marketingu komerční firmy |
sestavit marketingový a komunikační plán pro komunikace společenského tématu |
sestavit marketingový a komunikační plán pro komunikace společenského tématu |
vysvětlit rozdíl mezi komerčním a nekomerčním marketingem |
vysvětlit rozdíl mezi komerčním a nekomerčním marketingem |
analyzovat sociální marketingovou kampaň z hlediska efektivity |
analyzovat sociální marketingovou kampaň z hlediska efektivity |
analyzovat sociální marketingovou kampaň z hlediska možné kolize s etickými principy společnosti |
analyzovat sociální marketingovou kampaň z hlediska možné kolize s etickými principy společnosti |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Esej |
Esej |
Didaktický test |
Didaktický test |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
Hastings, Gerard. Social marketing : from tunes to symphonies. Abingdon, 2014. ISBN 978-0-415-68372-2.
-
Cheng, Hong. Social marketing for public health : global trends and success stories. Sudbury, 2011. ISBN 9780763757977.
-
Lee, Nancy R. Social marketing : behavior change for social good. Los Angeles, 2020. ISBN 978-1-5443-7186-3.
-
Lee, Nancy R. Success in social marketing : 100 case studies from around the globe. New York, 2023. ISBN 978-1-03-222324-7.
-
Lee, Nancy. Social marketing : influencing behaviors for good. 2011. ISBN 978-1-4129-8149-.
|