Vyučující
|
-
Soukalová Radomila, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Cena jako součást marketingového mixu - Cenové strategie - Distribuce jako součást marketingového mixu - Charakteristika velkoobchodu a maloobchodu - Marketingové strategické plánování, strategický řídící proces - Situační analýza, portfolio analýza - Tvorba marketingového strategického plánu - Kontrola marketingových činností - marketingový audit - M-audit - Význam marketingu ve službách - Význam marketingu v neziskových organizacích - Aktuální světové trendy v marketingu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 5 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Znalost problematiky ceny |
Znalost problematiky ceny |
Znalost problematiky distribuce |
Znalost problematiky distribuce |
Znalost problematiky služeb |
Znalost problematiky služeb |
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu |
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu |
Znalost analýzy portfolia |
Znalost analýzy portfolia |
Znalost segmentace trhu |
Znalost segmentace trhu |
Odborné dovednosti |
---|
pracovat s elasticitou ceny |
pracovat s elasticitou ceny |
definovat distribuční cesty |
definovat distribuční cesty |
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem |
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem |
rozumět analýze portfolia |
rozumět analýze portfolia |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Analýza textu |
Týmová práce |
Týmová práce |
Analýza textu |
Praktické procvičování |
Projekce (statická, dynamická) |
Přednášení |
Projekce (statická, dynamická) |
Praktické procvičování |
Přednášení |
Přednášení |
Týmová práce |
Týmová práce |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza prezentace |
Analýza textu |
Analýza textu |
Analýza prezentace |
Přednášení |
Přednášení |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zpracování prezentace |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Známkou |
Známkou |
Zpracování prezentace |
Písemná zkouška |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
Cooper, John. Marketingové plánování : praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. ISBN 8071696412.
-
Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024704471.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
-
Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.
-
Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
-
Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 8073181401.
|