Předmět: Marketing 2

« Zpět
Název předmětu Marketing 2
Kód předmětu KUMK/XMAR2
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Soukalová Radomila, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
- Cena jako součást marketingového mixu - Cenové strategie - Distribuce jako součást marketingového mixu - Charakteristika velkoobchodu a maloobchodu - Marketingové strategické plánování, strategický řídící proces - Situační analýza, portfolio analýza - Tvorba marketingového strategického plánu - Kontrola marketingových činností - marketingový audit - M-audit - Význam marketingu ve službách - Význam marketingu v neziskových organizacích - Aktuální světové trendy v marketingu

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování, Týmová práce
  • Účast na výuce - 24 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 5 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 10 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 15 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Znalost problematiky ceny
Znalost problematiky ceny
Znalost problematiky distribuce
Znalost problematiky distribuce
Znalost problematiky služeb
Znalost problematiky služeb
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu
Znalost problematiky maloobchodu a velkoobchodu
Znalost analýzy portfolia
Znalost analýzy portfolia
Znalost segmentace trhu
Znalost segmentace trhu
Odborné dovednosti
pracovat s elasticitou ceny
pracovat s elasticitou ceny
definovat distribuční cesty
definovat distribuční cesty
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem
identifikovat rozdíly mezi maloobchodem a velkoobchodem
rozumět analýze portfolia
rozumět analýze portfolia
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Analýza textu
Týmová práce
Týmová práce
Analýza textu
Praktické procvičování
Projekce (statická, dynamická)
Přednášení
Projekce (statická, dynamická)
Praktické procvičování
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Týmová práce
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Odborné dovednosti
Analýza prezentace
Analýza textu
Analýza textu
Analýza prezentace
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Známkou
Známkou
Zpracování prezentace
Písemná zkouška
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • Cooper, John. Marketingové plánování : praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. ISBN 8071696412.
  • Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024704471.
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
  • Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
  • Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.
  • Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
  • Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 8073181401.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr