Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Historie, základní pojmy, e-marketing z pohledu marketingového mixu, webová prezentace - základní pravidla, technologie, srovnání internetu s ostatními masmédii, e-commerce (B2B, B2C, C2C, A2C, E2E), elektronická značka, domény, e-metrika, jak vytvořit webovou prezentaci, souboj IT vs. marketingové komunikace, aplikace grafického manuálu na webovou prezentaci, jak zvýšit návštěvnost svého webu, zpravodajské systémy, co je třeba učinit před spuštěním
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 57 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 42 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
nástroje digitální komunikace |
nástroje digitální komunikace |
role webových stránek v marketingové komunikaci |
role webových stránek v marketingové komunikaci |
obsahové zpracování webové prezentace |
obsahové zpracování webové prezentace |
technické zpracování webové prezentace |
technické zpracování webové prezentace |
webová analytika |
webová analytika |
Odborné dovednosti |
---|
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
pojmenovat základní nástroje digitální komunikace |
orientovat se v odborné terminologii |
orientovat se v odborné terminologii |
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
identifikovat základní prvky při tvorbě webové prezentace |
stanovit cíle webových prezentací |
stanovit cíle webových prezentací |
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
definovat webovou prezentaci v systému marketingové komunikace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení na počítači |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Přednášení |
Přednášení |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Známkou |
Známkou |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Caroline Tagg. Exploring Digital Communication: Language in Action (Routledge Introductions to Applied Linguistics). Routledge, 2015. ISBN 978-0415524933.
-
Damian Ryan. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Kogan Page, 2014. ISBN 0749471026.
-
Dave Chaffey. Digital Marketing. Pearson, 2015. ISBN 978-1292077611.
-
Ian Dodson. Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. John Wiley & Sons, 2016. ISBN 978-1119265702.
-
Kosiur, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997. ISBN 1572315601.
-
Lindstrom,M. Brand sense. New York, 2005. ISBN 978-0-7432-6784-7.
-
Miller, M. Youtube for Business. 2009. ISBN 978-0-7897-3797.
-
Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
-
Sterne, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997. ISBN 0789712350.
|