Předmět: Business English in Marketing Communications 2

« Zpět
Název předmětu Business English in Marketing Communications 2
Kód předmětu KUMK/XANG2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
Obsah předmětu
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita, - logo, - značka, - průzkum trhu, - profil zákazníka, - sběr dat, - marketingový plán, - tvorba reklamy, - distribuční kanály, - telemarketing, - přímý marketing, - PR, - sponzoring, - veletrhy, aj.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 30 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině.
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině.
Výsledky učení
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací.
Po absolvování předmětu by student měl být schopen aktivně anglicky komunikovat o tématech z oboru marketingových komunikací a ovládat relevantní slovní zásobu.
Po absolvování předmětu by student měl být schopen aktivně anglicky komunikovat o tématech z oboru marketingových komunikací a ovládat relevantní slovní zásobu.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi.
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi.
Student umí psát obchodní zprávy.
Student umí psát obchodní zprávy.
Odborné dovednosti
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací.
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací.
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou.
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou.
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků.
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků.
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory.
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Analýza textu
Analýza textu
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
  • Gore, Sylee. English for marketing and advertising : B2. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2007. ISBN 978-80-7238-609-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr