Vyučující
|
-
Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
|
Obsah předmětu
|
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita, - logo, - značka, - průzkum trhu, - profil zákazníka, - sběr dat, - marketingový plán, - tvorba reklamy, - distribuční kanály, - telemarketing, - přímý marketing, - PR, - sponzoring, - veletrhy, aj.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině. |
Výsledky učení |
---|
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací. |
Po absolvování předmětu by student měl být schopen aktivně anglicky komunikovat o tématech z oboru marketingových komunikací a ovládat relevantní slovní zásobu. |
Po absolvování předmětu by student měl být schopen aktivně anglicky komunikovat o tématech z oboru marketingových komunikací a ovládat relevantní slovní zásobu. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi. |
Student umí psát obchodní zprávy. |
Student umí psát obchodní zprávy. |
Odborné dovednosti |
---|
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací. |
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací. |
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou. |
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou. |
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků. |
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků. |
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory. |
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza textu |
Analýza textu |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
-
Gore, Sylee. English for marketing and advertising : B2. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2007. ISBN 978-80-7238-609-3.
|