Vyučující
|
-
Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
|
Obsah předmětu
|
Výuka bude pokrývat tato témata z oblasti marketingových komunikací: - firemní identita, - logo, - značka, - průzkum trhu, - profil zákazníka, - sběr dat, - marketingový plán, - tvorba reklamy, - distribuční kanály, - telemarketing, - přímý marketing, - PR, - sponzoring, - veletrhy, aj. Předmět bude také pokrývat tato témata z oblasti obchodní angličtiny: - založení firmy - business a gender - firemní telefonování - historie firmy - podnikatelský duch - headhunting
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
Výsledky učení |
---|
Marketingové termíny |
Marketingové termíny |
Terminologie marketingového výzkumu |
Terminologie marketingového výzkumu |
Reklamní terminologie |
Reklamní terminologie |
Mediální terminologie |
Mediální terminologie |
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům |
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům |
Odborné dovednosti |
---|
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu |
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu |
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu |
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu |
Lepší porozumění odborným textům |
Lepší porozumění odborným textům |
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média |
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média |
Celkové zlepšení obchodní komunikace |
Celkové zlepšení obchodní komunikace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
|