Předmět: Business English in Marketing Communications 1

« Zpět
Název předmětu Business English in Marketing Communications 1
Kód předmětu KUMK/XANG1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
Obsah předmětu
Výuka bude pokrývat tato témata z oblasti marketingových komunikací: - firemní identita, - logo, - značka, - průzkum trhu, - profil zákazníka, - sběr dat, - marketingový plán, - tvorba reklamy, - distribuční kanály, - telemarketing, - přímý marketing, - PR, - sponzoring, - veletrhy, aj. Předmět bude také pokrývat tato témata z oblasti obchodní angličtiny: - založení firmy - business a gender - firemní telefonování - historie firmy - podnikatelský duch - headhunting

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 30 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Angličtina na úrovni upper-intermediate.
Angličtina na úrovni upper-intermediate.
Výsledky učení
Marketingové termíny
Marketingové termíny
Terminologie marketingového výzkumu
Terminologie marketingového výzkumu
Reklamní terminologie
Reklamní terminologie
Mediální terminologie
Mediální terminologie
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům
Odborné dovednosti
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu
Lepší porozumění odborným textům
Lepší porozumění odborným textům
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média
Celkové zlepšení obchodní komunikace
Celkové zlepšení obchodní komunikace
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Analýza textu
Analýza textu
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr