Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci. 2. Moderní trendy v MK na sociálních sítích. 3. Kontent marketing. 4. Virální trendy v MK. 5. Influencer marketing. 6. Product placement. 7. Moderní technologie v MK - Augmented/Virtual Reality. 8. AI - Umělá inteligence v marketingové komunikaci. 9. Moderní trendy v online marketingu. 10. Digitální formáty v OOH reklamě. 11. Guerilla marketing a ambientní média. 12. Event marketing. 13. Digitální nástroje v retail marketingu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Semestrální práce
- 49 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 50 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Guerilla Marketing |
Guerilla Marketing |
Ambient Media |
Ambient Media |
Product Placement |
Product Placement |
Online Marketing |
Online Marketing |
Virální Marketing |
Virální Marketing |
Odborné dovednosti |
---|
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
-
Banyár, Milan. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Bratislava: Book & book, 2015. ISBN 978-80-89652-13-6.
-
BELCH, George E. a BELCH, Michael A. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. New York, NY: McGraw-Hill Education, 2021. ISBN 978-1-260-57099-1.
-
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. 2016. ISBN 9781119265719.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
KING, Katie. Using artificial intelligence in marketing: how to harness AI and maintain the competitive edge. London, United Kingdom; New York, Ny: Kogan Page Limited, 2019. ISBN 9780749483395.
-
KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
-
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
-
SCOTT, David Meerman. NEW RULES OF MARKETING & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs.. , news releases, and viral marketing to reach buye. John Wiley & Sons, 2020. ISBN 9781119651543.
-
SEMERÁDOVÁ, Tereza a WEINLICH, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
|