Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Diskutovaná témata: - teoretický úvod do problematiky managementu značky; - definice pojmů souvisejících se správou značky a jejich aplikací v praxi; - pracovat se skutečnými klienty na základě přiřazení značky; - příprava jednotlivých fází briefingu, konzultace s klienty; - příprava celkového konceptu briefu, jeho zpracování a obhajoba; - veřejná prezentace prokazující schopnost připravit správné strategické řešení v rozpočtu klienta v kombinaci s argumentací.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Analýza prezentace, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
Pro absolvování předmětu nejsou specifikovány žádné předpoklady. |
Výsledky učení |
---|
znalost principů a metod budování značky |
znalost principů a metod budování značky |
znalost strategických značkových přístupů |
znalost strategických značkových přístupů |
znalost designového myšlení v brandbuildingu |
znalost designového myšlení v brandbuildingu |
znalost komponent značky |
znalost komponent značky |
znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
znalost tvorby zadání pro brandbuilding |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit zadání pro tvorbu značky |
vytvořit zadání pro tvorbu značky |
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
uplatnit metody design thinkignu pro tvorbu značky |
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
vytvořit strategický plán pro tvorbu značky |
prezentovat design značky klientovi |
prezentovat design značky klientovi |
měřit image značky |
měřit image značky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Analýza prezentace studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
IDEO: The Human-Centered Design Toolkit.
-
Aaker, D.A. Brand Building - bodování značky. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6.
-
AAKER, David A. Creating signature stories: strategic messaging that persuades, energizes and inspires.. 2018. ISBN 978-1683506119.
-
Brown, Daniel M. Communicating design : developing web site documentation for design and planning. Berkeley, CA : Peachpit Press : New Riders, 2007. ISBN 321392353.
-
Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
-
KELLER, K. L. Brand Management. 2nd ed. New Jersey: Prentice Hall. 2003. ISBN 0-13-041150-7.
-
Keller, Kevin Lane. Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Education International, 2008. ISBN 978-0-13-233622-2.
-
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Neumeier, Marty. The brand flip: why customers now run companies - and howu to profit from it: a whiteboard overview. San Francisco, 2016. ISBN 9780134172811.
-
Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.
-
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 2014. ISBN 9781452234984.
|