Předmět: Digital Advertising Systems

« Zpět
Název předmětu Digital Advertising Systems
Kód předmětu KUMK/MXDAS
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 1
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bullawa Marek, Ing.
Obsah předmětu
- úvod do reklamních systémů; - terminologie, principy a strategie přístupů ke správě kampaní; - představení Google Ads; - představení Seznam Sklik; - příprava reklamní kampaně v systénu Google Ads; - příprava reklamní kampaně v systému Sklik.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 64 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2.
Výsledky učení
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost vlastností systému Google Ads
znalost vlastností systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
Odborné dovednosti
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
interpretovat data z reklamních systémů
interpretovat data z reklamních systémů
hodnotit efektivitu kampaní
hodnotit efektivitu kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Přednášení
Přednášení
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Demonstrace
Demonstrace
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. &Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
  • Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
  • GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. 2019. ISBN 9781795683494.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • LAMMENETT, Erwin. Praxiswissen Online-Marketing. 2019. ISBN 978-3658251345.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr