Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- úvod do reklamních systémů; - terminologie, principy a strategie přístupů ke správě kampaní; - představení Google Ads; - představení Seznam Sklik; - příprava reklamní kampaně v systénu Google Ads; - příprava reklamní kampaně v systému Sklik.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 64 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2. |
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu Digitální komunikace 1 a Digitální komunikace 2. |
Výsledky učení |
---|
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní |
znalost vlastností systému Google Ads |
znalost vlastností systému Google Ads |
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads |
znalost vlastností systému Seznam Sklik |
znalost vlastností systému Seznam Sklik |
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech |
interpretovat data z reklamních systémů |
interpretovat data z reklamních systémů |
hodnotit efektivitu kampaní |
hodnotit efektivitu kampaní |
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní |
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Přednášení |
Přednášení |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Demonstrace |
Demonstrace |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. &Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
-
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. 2019. ISBN 9781795683494.
-
Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
-
LAMMENETT, Erwin. Praxiswissen Online-Marketing. 2019. ISBN 978-3658251345.
|