Předmět: Business English in Marketing Communications 2

« Zpět
Název předmětu Business English in Marketing Communications 2
Kód předmětu KUMK/MXAN2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 1
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
Obsah předmětu
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita - logistika a distribuce - reklama a propagace - propagace v místě prodeje - digitální marketing, virály - venkovní reklama - reklama v televizi, rádiu, tisku - přímý marketing - veletrhy a výstavy - etika v podnikání

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 25 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Angličtina na úrovni upper-intermediate.
Angličtina na úrovni upper-intermediate.
Výsledky učení
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi.
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi.
Student umí psát obchodní zprávy.
Student umí psát obchodní zprávy.
Odborné dovednosti
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací.
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací.
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou.
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou.
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami.
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků.
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků.
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory.
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Analýza textu
Analýza textu
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • ČAPKOVÁ, Halka, Jarmila KROUPOVÁ, Martina KUSINOVÁ, Pavla NOVÁKOVÁ a Zdislava ŠIŠKOV. English for business and economics 1. 2015.
  • Emmerson, Paul. Email English 2nd Edition. Macmillan, 2013.
  • TALBOT, Fiona. How to write effective business English: excel at e-mail, social media and all your professional communications.. 2016. ISBN 9780749475550.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr