Vyučující
|
-
Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
|
Obsah předmětu
|
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita - logistika a distribuce - reklama a propagace - propagace v místě prodeje - digitální marketing, virály - venkovní reklama - reklama v televizi, rádiu, tisku - přímý marketing - veletrhy a výstavy - etika v podnikání
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
Výsledky učení |
---|
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou a propagací. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s reklamou na místě prodeje a venkovní reklamou. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi. |
Student se naučil slovní zásobu spojenou se stížnostmi. |
Student umí psát obchodní zprávy. |
Student umí psát obchodní zprávy. |
Odborné dovednosti |
---|
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací. |
Student umí vhodně používat slovní zásobu související s reklamou a propagací. |
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou. |
Student je schopen vhodně používat slovní zásobu spojenou s místem prodeje a venkovní reklamou. |
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student umí vhodně používat slovní zásobu spojenou s veletrhy a výstavami. |
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků. |
Student je schopen vhodně a zdvořile reagovat na stížnosti zákazníků. |
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory. |
Při psaní obchodních zpráv je student schopen rozlišovat mezi fakty a názory. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
ČAPKOVÁ, Halka, Jarmila KROUPOVÁ, Martina KUSINOVÁ, Pavla NOVÁKOVÁ a Zdislava ŠIŠKOV. English for business and economics 1. 2015.
-
Emmerson, Paul. Email English 2nd Edition. Macmillan, 2013.
-
TALBOT, Fiona. How to write effective business English: excel at e-mail, social media and all your professional communications.. 2016. ISBN 9780749475550.
|