Vyučující
|
-
Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
|
Obsah předmětu
|
Výuka je zaměřena na témata z oblasti marketingových komunikací: - Firemní identita - Logo - Značka - Průzkum trhu - Profil zákazníka - Sběr dat - SWOT analýza, - Marketingový plán Předmět zahrnuje také témata z oblasti obchodní angličtiny: - Motivace - Headhunting - Založení firmy - Business a gender - Podnikatelský duch - Distribuční kanály - Marketingový mix - Vývoj výrobku a jeho životní cyklus - Služby a podpora zákazníků
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate. |
Výsledky učení |
---|
Marketingové termíny |
Marketingové termíny |
Terminologie marketingového výzkumu |
Terminologie marketingového výzkumu |
Reklamní terminologie |
Reklamní terminologie |
Mediální terminologie |
Mediální terminologie |
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům |
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům |
Odborné dovednosti |
---|
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu |
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu |
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu |
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu |
Lepší porozumění odborným textům |
Lepší porozumění odborným textům |
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média |
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média |
Celkové zlepšení obchodní komunikace |
Celkové zlepšení obchodní komunikace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
ČAPKOVÁ, Halka, Jarmila KROUPOVÁ, Martina KUSINOVÁ, Pavla NOVÁKOVÁ a Zdislava ŠIŠKOV. English for business and economics 1. 2015.
-
Emmerson, Paul. Email English 2nd Edition. Macmillan, 2013.
-
TALBOT, Fiona. How to write effective business English: excel at e-mail, social media and all your professional communications.. 2016. ISBN 9780749475550.
|