Předmět: Business English in Marketing Communications 1

« Zpět
Název předmětu Business English in Marketing Communications 1
Kód předmětu KUMK/MXAN1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 1
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Weberová Dagmar, doc. PhDr. Ph.D., MBA.
Obsah předmětu
Výuka je zaměřena na témata z oblasti marketingových komunikací: - Firemní identita - Logo - Značka - Průzkum trhu - Profil zákazníka - Sběr dat - SWOT analýza, - Marketingový plán Předmět zahrnuje také témata z oblasti obchodní angličtiny: - Motivace - Headhunting - Založení firmy - Business a gender - Podnikatelský duch - Distribuční kanály - Marketingový mix - Vývoj výrobku a jeho životní cyklus - Služby a podpora zákazníků

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 25 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 24 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Angličtina na úrovni upper-intermediate.
Angličtina na úrovni upper-intermediate.
Výsledky učení
Marketingové termíny
Marketingové termíny
Terminologie marketingového výzkumu
Terminologie marketingového výzkumu
Reklamní terminologie
Reklamní terminologie
Mediální terminologie
Mediální terminologie
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům
Výrazy vztahující se k propagačním nástrojům
Odborné dovednosti
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu
Zvládnutí výrazů používaných v oblasti marketingu
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu
Používání vhodných termínů k přesnému popisu marketingového výzkumu
Lepší porozumění odborným textům
Lepší porozumění odborným textům
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média
Přesné používání obchodních termínů se zaměřením na marketing, propagaci, reklamu a média
Celkové zlepšení obchodní komunikace
Celkové zlepšení obchodní komunikace
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Analýza textu
Analýza textu
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • ČAPKOVÁ, Halka, Jarmila KROUPOVÁ, Martina KUSINOVÁ, Pavla NOVÁKOVÁ a Zdislava ŠIŠKOV. English for business and economics 1. 2015.
  • Emmerson, Paul. Email English 2nd Edition. Macmillan, 2013.
  • TALBOT, Fiona. How to write effective business English: excel at e-mail, social media and all your professional communications.. 2016. ISBN 9780749475550.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr