Vyučující
|
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
|
Obsah předmětu
|
1. definice integrované marketingové komunikace v současnosti; 2. - 3. integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě; 4. - 5. prolínání on-line a off-line komunikačních aktivit; 6. - 7. moderní nástroje IMK; 8. uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami; 9. - 10. rozdílné pojetí IMK napříč cílovými skupinami; 11. - 12. moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace; 13. zpětná vazba
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 65 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 21 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Definovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci. |
Definovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci. |
Vysvětlit integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě. |
Vysvětlit integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě. |
Vysvětlit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit. |
Vysvětlit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit. |
Popsat moderní nástroje integrované marketingové komunikace. |
Popsat moderní nástroje integrované marketingové komunikace. |
Popsat různé koncepty moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin. |
Popsat různé koncepty moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin. |
Odborné dovednosti |
---|
Aplikovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci. |
Aplikovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci. |
Aplikovat integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě. |
Aplikovat integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě. |
Vytvořit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit. |
Vytvořit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit. |
Aplikovat moderní nástroje integrované marketingové komunikace. |
Aplikovat moderní nástroje integrované marketingové komunikace. |
Vytvořit odlišný koncept moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin. |
Vytvořit odlišný koncept moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective (12th ed.). New York: McGraw-Hill Education, 2020. ISBN 978-1260087711.
-
DUNCAN, Tom a Sandra E. Caywood. IMC: The Next Generation: Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication. New York: McGraw-Hill Education, 2019. ISBN 978-0078028984.
-
FILL, Chriss a Sarah L. TURNBULL. An examination of the contribution of integrated marketing communication to brand equity. Journal of Advertising. 2016, ISSN 0091-3367.
-
KOTLER, Philip, Kevin Lane, KELLER a Alexader CHERNEV. Marketing Management. Boston: Pearson, 2021. ISBN 978-1292404813.
-
PARNELL, John A. Strategic Management: Theory and Practice. Los Angeles: SAGE Publications, Ltd, 2014. ISBN 978-1452234984.
-
Smith, P. R., a Zook, Z. Integrated Marketing Communications: A European Perspective (2nd ed.). Routledge, 2016. ISBN 978-1138779614.
|