Předmět: Integrated Marketing Communication

« Zpět
Název předmětu Integrated Marketing Communication
Kód předmětu KUMK/MX9IM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 2
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Gamalová Kamila, Mgr. MBA
Obsah předmětu
1. definice integrované marketingové komunikace v současnosti; 2. - 3. integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě; 4. - 5. prolínání on-line a off-line komunikačních aktivit; 6. - 7. moderní nástroje IMK; 8. uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami; 9. - 10. rozdílné pojetí IMK napříč cílovými skupinami; 11. - 12. moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace; 13. zpětná vazba

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 14 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 65 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 21 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Odborné znalosti
Definovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci.
Definovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci.
Vysvětlit integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě.
Vysvětlit integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě.
Vysvětlit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit.
Vysvětlit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit.
Popsat moderní nástroje integrované marketingové komunikace.
Popsat moderní nástroje integrované marketingové komunikace.
Popsat různé koncepty moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin.
Popsat různé koncepty moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin.
Odborné dovednosti
Aplikovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci.
Aplikovat současnou integrovanou marketingovou komunikaci.
Aplikovat integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě.
Aplikovat integrovanou marketingovou komunikaci v digitálním světě.
Vytvořit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit.
Vytvořit synergii on-line a off-line komunikačních aktivit.
Aplikovat moderní nástroje integrované marketingové komunikace.
Aplikovat moderní nástroje integrované marketingové komunikace.
Vytvořit odlišný koncept moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin.
Vytvořit odlišný koncept moderní integrované marketingové komunikace prostřednictvím cílových skupin.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Odborné dovednosti
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Známkou
Známkou
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective (12th ed.). New York: McGraw-Hill Education, 2020. ISBN 978-1260087711.
  • DUNCAN, Tom a Sandra E. Caywood. IMC: The Next Generation: Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication. New York: McGraw-Hill Education, 2019. ISBN 978-0078028984.
  • FILL, Chriss a Sarah L. TURNBULL. An examination of the contribution of integrated marketing communication to brand equity. Journal of Advertising. 2016, ISSN 0091-3367.
  • KOTLER, Philip, Kevin Lane, KELLER a Alexader CHERNEV. Marketing Management. Boston: Pearson, 2021. ISBN 978-1292404813.
  • PARNELL, John A. Strategic Management: Theory and Practice. Los Angeles: SAGE Publications, Ltd, 2014. ISBN 978-1452234984.
  • Smith, P. R., a Zook, Z. Integrated Marketing Communications: A European Perspective (2nd ed.). Routledge, 2016. ISBN 978-1138779614.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr