Vyučující
|
-
Bačuvčík Radim, doc. Ing. Mgr. Ph.D.
-
Gamalová Kamila, Mgr. MBA
|
Obsah předmětu
|
1. kreativita a originalita - teoretické základy; 2. kreativita u vybraných osobností reklamy - poznání historických souvislostí; 3. základní oblasti a druhy kreativity; 4. bariéry a mýty kreativity; 5. kreativita - součást aktivit přípravy reklamní kampaně; 6. - 7. rozvíjení kreativity - pozitivní kreativita; 8. - 9. kreativní metody a techniky; 10. fáze hledání nápadu a řešení problému; 11. - 12. kreativita v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů MK (humor, sex, strach); 13. kreativita při tvorbě reklamních titulků, sloganů a názvů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 21 hodin za semestr
- Exkurze
- 4 hodiny za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Definovat principy kreativity |
Definovat principy kreativity |
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
Popsat bariéry kreativity. |
Popsat bariéry kreativity. |
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Odborné dovednosti |
---|
Aplikovat principy kreativity |
Aplikovat principy kreativity |
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
Analyzovat bariéry kreativity. |
Analyzovat bariéry kreativity. |
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Exkurze |
Exkurze |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
ALTSTIEL, Tom a Jean GROW. Advertising creative: strategy, copy, design. 2013. ISBN 9781452203638.
-
CATMULL, Ed a Amy WALLACE. Creativity, Inc.: overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration.. 2014. ISBN 9780593070093.
-
CSIKSZENTMIHALYI, Mihaly. Creativity: the psychology of discovery and invention. 2015. ISBN 0062283251.
-
HEGARTY, John. Hegarty on creativity: there are no rules. 2015. ISBN 978-0500517246.
-
Lumsdaine,Edward. Entrepreneurship from creativity to innovation : thinking skills to changing world. Oxford : Trafford publishing, 2007. ISBN 1-4251-0472-X.
-
OGILVY David. Ogilvy on advertising.. New York: Vintage Books, 1983. ISBN 978-0394729039.
|