Předmět: MA Internship

« Zpět
Název předmětu MA Internship
Kód předmětu KUMK/MX0IN
Organizační forma výuky Odborná praxe
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 2
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 10
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Jedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Studenti pracují na základě dohody uzavřené mezi FMK a firmami, agenturami a organizacemi, které diplomovou praxi studentům umožňují.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 240 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi.
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi.
Výsledky učení
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi.
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi.
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications.
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. The student has knowledge of the field of marketing communications.
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu.
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu.
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu.
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu.
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi.
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi.
Odborné dovednosti
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě.
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě.
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu.
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu.
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani.
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani.
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně.
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně.
Vyučovací metody
Analýza prezentace
Analýza prezentace
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Recommended literature according to the focus of diploma practice..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr