Předmět: PPC reklama

« Zpět
Název předmětu PPC reklama
Kód předmětu KUMK/MPPPC
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bullawa Marek, Ing.
Obsah předmětu
- Úvod do reklamních systémů - Analýza klíčových slov a vyhledávací síť (Google Ads) - Práce s publiky a obsahová síť (Google Ads) - Sklik a Ads Editor - Google Analytics a vyhodnocování reklam

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Demonstrace, Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 64 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu.
Předpokladem pro absolvování předmětu je obecná znalost role digitální komunikace v komunikačním mixu.
Výsledky učení
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost terminologie, principů a strategie přístupů ke správě kampaní
znalost vlastností systému Google Ads
znalost vlastností systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost principů reklamní kampaně v systému Google Ads
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost vlastností systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
znalost principů reklamní kampaně v systému Seznam Sklik
Odborné dovednosti
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
vytvořit pokročilé a komplexní digitální kampaně v daných reklamních systémech
interpretovat data z reklamních systémů
interpretovat data z reklamních systémů
hodnotit efektivitu kampaní
hodnotit efektivitu kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
stanovit kritéria měřitelnosti kampaní
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
vysvětlit vlastnosti a výhody jednotlivých systémů
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Demonstrace
Demonstrace
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Přednášení
Přednášení
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. &Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
  • Flores, Laurent. How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9781137340689.
  • GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. 2019. ISBN 9781795683494.
  • Golden, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of Yout Tube, Facebook adverising, Linkedln, Pinterest, Twitter and Instagram. USA, 2019. ISBN 9781795683494.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
  • LAMMENETT, Erwin. Praxiswissen Online-Marketing. 2019. ISBN 978-3658251345.
  • ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava, 2014. ISBN 978-80-87923-01-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr