Vyučující
|
-
Staňková Pavla, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Struktura veřených služeb 2. Stakeholder management veřejných služeb 3. Aspekty a trendy marketingové komunikace veřejných služeb 4. Strategická komunikace veřejných služeb 5. Marketingová komunikace poskytovatelů zdravotních služeb 6. Marketingová komunikace poskytovatelů sociálních služeb 7. Komunikační plán 8. Specifika reklamy a PR poskytovatelů veřejných služeb 9. Komunikace při sponzoringu a fundraisingu veřejných služeb 10. Komunikace veřejných služeb na sociálních sítích 11. Krizová komunikace a tiskový mluvčí 12. Etika marketingové komunikace veřejných služeb 13. Aktuální případové studie a kauzy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Cvičení na počítači, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Semestrální práce
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 16 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
definovat postavení veřejných služeb ve společnosti |
definovat postavení veřejných služeb ve společnosti |
vyjmenovat druhy veřejných služeb |
vyjmenovat druhy veřejných služeb |
vysvětlit podstatu stakeholder analýzy |
vysvětlit podstatu stakeholder analýzy |
popsat specifike marketingové komunikace veřejných služeb |
popsat specifike marketingové komunikace veřejných služeb |
vysvětlit krizovou komunikaci |
vysvětlit krizovou komunikaci |
Odborné dovednosti |
---|
zpracovat stakeholder analýzu |
zpracovat stakeholder analýzu |
vytvořit brief pro veřejnou zakázku |
vytvořit brief pro veřejnou zakázku |
vytvořit strategii propagace veřejných služeb |
vytvořit strategii propagace veřejných služeb |
vytvořit komunikační plán |
vytvořit komunikační plán |
vytvořit příspěvek na sociální síť |
vytvořit příspěvek na sociální síť |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Odborné dovednosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, Radim. Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci. Zlín, 2012. ISBN 9788087500200.
-
Broukal, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4487-2.
-
FINE, Seymour H. Marketing the public sector: promoting the causes of public and nonprofit. London, 2017.
-
KRAMÁŘ, R. Stručný přehled problematiky korupce v českém zdravotnictví. Praha, 2022. ISBN 978-80-7676-438-5.
-
Slavík, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. Praha: Grada, 2014. ISBN 9788024748191.
-
TOMANDL, J. Krizová komunikace : principy, zkušenosti, postupy. Brno, 2020. ISBN 978-80-210-9636-3.
-
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha, 2023. ISBN 978-80-271-3654-4.
|