Vyučující
|
-
Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
-
Březíková Radka, Ing.
|
Obsah předmětu
|
- klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci; - Guerilla marketing: Začátky guerilla marketingu a jeho historický vývoj, J. C. Levinson (otec Guerilla marketingu), charakteristika nástrojů guerilla marketingu, funkce a cíle guerilla marketingu, předpoklady úspěšného zavedení guerilla marketingu v rámci systému marketingové komunikace; - virální marketing; - Product placement; - Event marketing; - on-line marketing; - mobilní marketing; - trendy v dalších oblastech marketingové komunikace: Trendy v reklamě, netradiční formy reklamy (street art, graffiti a reklama, laserová projekce, hologramy, interaktivní projekční systémy, lentikulární fólie, kinetická reklama atd..), trendy v oblasti direct marketingu, merchandising, trendy a jejich budoucnost v rámci systému marketingové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Semestrální práce
- 49 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 50 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Guerilla Marketing |
Guerilla Marketing |
Ambient Media |
Ambient Media |
Product Placement |
Product Placement |
Online Marketing |
Online Marketing |
Virální Marketing |
Virální Marketing |
Odborné dovednosti |
---|
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
-
Banyár, Milan. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Bratislava: Book & book, 2015. ISBN 978-80-89652-13-6.
-
Frey, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2005. ISBN 8072611291.
-
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
-
Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
-
Scott, David Meerman. The new rules of marketing and PR : how to use social media, blogs, news releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly. 2nd ed. Hoboken, N.J. : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-54781-6.
-
Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
|