Vyučující
|
-
Šula Tomáš, PhDr. PhD.
-
Huňová Kateřina
|
Obsah předmětu
|
- definice integrované marketingové komunikace v současnosti; - integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě; - prolínání on-line a off-line komunikačních aktivit; - moderní nástroje IMK; - uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami; - rozdílné pojetí IMK napříč cílovými skupinami; - moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 67 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
znalost tvorby komunikačního mixu |
znalost tvorby komunikačního mixu |
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
znalost společenské role marketingové komunikace |
znalost společenské role marketingové komunikace |
znalost mediální roviny marketingové komunikace |
znalost mediální roviny marketingové komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
sestavit marketingový plán |
sestavit marketingový plán |
sestavit plán marketingové komunikace |
sestavit plán marketingové komunikace |
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
vytvořit plán komunikace s médii |
vytvořit plán komunikace s médii |
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack.. Harlow, Essex, England, 2012. ISBN 978-0-273-75328-5.
-
Eger, Ludvík; Prantl, David; Ptáčková, Karolína. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017. ISBN 9788026106890.
-
Jesenský, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje. Praha : Grada Publishing, 2018.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Percy, Larry. Strategic integrated marketing communications. Third edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138058323.
-
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
|