Předmět: Integrovaná marketingová komunikace v praxi

« Zpět
Název předmětu Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Kód předmětu KUMK/MP9IM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šula Tomáš, PhDr. PhD.
  • Huňová Kateřina
Obsah předmětu
- definice integrované marketingové komunikace v současnosti; - integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě; - prolínání on-line a off-line komunikačních aktivit; - moderní nástroje IMK; - uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami; - rozdílné pojetí IMK napříč cílovými skupinami; - moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Příprava na zápočet - 20 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 67 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
znalost problematiky sestavení marketingového plánu
znalost problematiky sestavení marketingového plánu
znalost tvorby komunikačního mixu
znalost tvorby komunikačního mixu
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace
znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace
znalost společenské role marketingové komunikace
znalost společenské role marketingové komunikace
znalost mediální roviny marketingové komunikace
znalost mediální roviny marketingové komunikace
Odborné dovednosti
sestavit marketingový plán
sestavit marketingový plán
sestavit plán marketingové komunikace
sestavit plán marketingové komunikace
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci
naplánovat komplementární marketingovou komunikaci
vytvořit plán komunikace s médii
vytvořit plán komunikace s médii
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech
plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Týmová práce
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Týmová práce
Hodnotící metody
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
  • CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack.. Harlow, Essex, England, 2012. ISBN 978-0-273-75328-5.
  • Eger, Ludvík; Prantl, David; Ptáčková, Karolína. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017. ISBN 9788026106890.
  • Jesenský, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje. Praha : Grada Publishing, 2018.
  • Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
  • Percy, Larry. Strategic integrated marketing communications. Third edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138058323.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr