Vyučující
|
-
Šramová Blandína, doc. PhDr. Ph.D.
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- charakteristika studentské kvalifikační práce; - požadavky na studentskou kvalifikační práci - obsahové i formální; - doporučená podrobná struktura bakalářské práce; - definování cíle práce, formulování pracovních hypotéz; - směrnice Jednotná úprava studentských kvalifikačních prací; - konzultace, sepsání a včasné odevzdání bakalářské práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Příprava na zápočet
- 100 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Student zná základní metody vědecké práce. |
Student zná základní metody vědecké práce. |
Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
Student se orientuje v možnostech vyhledávání odborných zdrojů. |
Student má přehled o různých typech citačních norem. |
Student má přehled o různých typech citačních norem. |
Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
Student se dokáže kvalifikovaně rozhodnout o tématu své kvalifikační práce. |
Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
Student dokáže nastavit metodiku své kvalifikační práce tak, aby byla reálně dosažitelná. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
Student dokáže prakticky aplikovat metody vědecké práce v textu kvalifikační práce. |
Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
Student dokáže vyhledat spolehlivé odborné zdroje relevantní k tématu své kvalifikační práce. |
Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
Student umí uvést bibliografický zápis použitého odborného zdroje dle požadovaných citačních norem. |
Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
Téma kvalifikační práce odpovídá relevantní úrovni teoretických znalostí studenta. |
Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
Student dokáže nastavit relevatní cíle kvalifikační práce. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
ČSN ISO 690; odborná literatura dle zadání práce..
-
Směrnice rektora č. 7/2018 ? Jednotná formální úprava diplomových a bakalářských prací, jejich uložení a zpřístupnění [online]. ?2019 [cit. 2019-07-25]. Dostupné z: https://fmk.utb.cz/student/statni-zaverecne-zkousky/pokyny-pro-diplomanty/.. UTB ve Zlíně.
-
KAPOUNOVÁ, J., KAPOUN, P. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu.. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
-
Sochůrek, Jan; Sluková, Květuše. Stručný úvod do základů metodologie. Technická univerzita. Liberec, 2013. ISBN 9788073729431.
|