Předmět: Agenturní praxe

« Zpět
Název předmětu Agenturní praxe
Kód předmětu KUMK/MP6AP
Organizační forma výuky Odborná praxe
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 13
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Jedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Předmět agenturní praxe probíhá formou 12 týdenní praxe v předem zvolené a schválení reklamní či jiné agentuře.

Studijní aktivity a metody výuky
Praktické procvičování, Stáže
  • Domácí příprava na výuku - 300 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi.
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi.
Výsledky učení
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Orientuje se v problematice managementu, projektového řízení, strategického marketingu a má zkušenost z práce na projektu v rámci předmětu Komunikační agentura. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi.
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Orientuje se v problematice managementu, projektového řízení, strategického marketingu a má zkušenost z práce na projektu v rámci předmětu Komunikační agentura. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi.
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací.
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací.
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu.
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu.
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu.
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu.
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi.
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi.
Odborné dovednosti
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě.
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě.
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu.
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu.
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení.
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani.
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani.
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně.
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Stáže
Stáže
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Dotazník
Analýza výkonů studenta
Dotazník
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
  • Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
  • Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr