Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět agenturní praxe probíhá formou 12 týdenní praxe v předem zvolené a schválení reklamní či jiné agentuře.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Stáže
- Domácí příprava na výuku
- 300 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Výsledky učení |
---|
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Orientuje se v problematice managementu, projektového řízení, strategického marketingu a má zkušenost z práce na projektu v rámci předmětu Komunikační agentura. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Orientuje se v problematice managementu, projektového řízení, strategického marketingu a má zkušenost z práce na projektu v rámci předmětu Komunikační agentura. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. |
Student disponuje znalostí oboru marketingových komunikací. |
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
Student je schopen sestavit marketingový plán pro konkrétní výrobek či službu. |
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
Student dokáže teoreticky definovat součásti komunikačního mixu. |
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student se orientuje v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
Student je schopen své znalosti z oboru marketingových komunikací využít v praxi. |
Odborné dovednosti |
---|
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
Student prokazuje znalost oboru marketingových komunikací při praktických úkolech v agentuře či firmě. |
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
Student dokáže aplikovat své znalosti při tvorbě komunikační kampaně pro konkrétní výrobek či službu. |
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student prokazuje svou praktickou orientaci v jednotlivých fázích projektového řízení. |
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
Student dokáže prakticky nastavit jednotlivé části komunikačního mixu v konkrétní komunikační kampani. |
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
Student je schopen poskytnout relevantní zpětnou vazbu při hodnocení efektivity komunikační kampaně. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Stáže |
Stáže |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Dotazník |
Analýza výkonů studenta |
Dotazník |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
-
Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
-
Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.
|