Předmět: Podpora prodeje

« Zpět
Název předmětu Podpora prodeje
Kód předmětu KUMK/MP5PP
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Jakešová Patricie, Mgr.
  • Zábojová Romana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
úvod a základní představení marketingové komunikace v místě prodeje; - smyslový marketing jako nástroj komunikace v místě prodeje; - impulzívní nakupování a kontext marketingové komunikace v místě prodeje; - úvod do shopper marketingu; - digitalní komunikace v místě prodeje; - shopper marketing - strategie, exekuce a vyhodnocení; - principy vzniku, exekuce a implementace komunikačních nástrojů v místě prodeje I.; - brief a technologické souvislosti, role designu, trendy a inovace v marketingové komunikaci v místě prodeje; - principy vzniku, exekuce a implementace komunikačních nástrojů v místě prodeje II., vyhodnocení efektivity, debrief seminární práce, závěr.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů
  • Semestrální práce - 40 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 50 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 28 hodin za semestr
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student získá základní znalosti a orientaci v problematice podpory prodeje, zná různé formy podpory prodeje a dokáže je efektivně využívat.
Student získá základní znalosti a orientaci v problematice podpory prodeje, zná různé formy podpory prodeje a dokáže je efektivně využívat.
Odborné dovednosti
Student je schopen aplikovat různé formy podpory prodeje v praxi.
Student je schopen aplikovat různé formy podpory prodeje v praxi.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • Crandall, Richard E.; Crandall, William; Chen, C. Charlie. Principles of supply chain management. CRC Press, Taylor & Francis Group, 2015. ISBN 9781482212020.
  • Donnellan, John. Merchandise buying and management. New York: Fairchild Books, 2014. ISBN 9781609014902.
  • Fernie, John; Sparks, Leigh. Logistic and retail management emerging issues and new challenges in the retail supply chain. London: KoganPage, 2019. ISBN 9780749481605.
  • Jesenský, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje. Praha : Grada Publishing, 2018.
  • Lilienwall, R. & Daugherty, B. Marketing at retail - understanding, influencing, and winning today´s shopper. Popai USA, Chicago, 2013.
  • RAYNER, Clare. How to sell to retail: the secrets of getting your product to market. 2013. ISBN 9780749466800.
  • Roggeveen, Anne L.; Nordfält, Jens; Grewal, Dhruv. Shopper marketing and the role of in-store marketing. Bingley, U.K.: Emerald., 2014. ISBN 9781784410001.
  • SCHIFFMAN, L. G., WISENBLIT, J. L. Consumer Behavior. 2015. ISBN 9780132544450.
  • Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007.
  • Vysekalová, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada, 2014. ISBN 9788024748436.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr