Vyučující
|
-
Štrauss Dušan, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Historický diskurz - Základní koncepty politické komunikace - Politická komunikace v kontextu marketingových komunikací - Role negativní komunikace v politické komunikaci
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 47 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost základních konceptů politické komunikace |
znalost základních konceptů politické komunikace |
znalost přesvědčovacích principů v politické komunikaci |
znalost přesvědčovacích principů v politické komunikaci |
znalost aktivizačních principů v politické komunikaci |
znalost aktivizačních principů v politické komunikaci |
znalost společenské role politické komunikace |
znalost společenské role politické komunikace |
znalost negativ politické komunikace |
znalost negativ politické komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
analyzovat principy politické komunikace |
analyzovat principy politické komunikace |
klasifikovat typ politické komunikace |
klasifikovat typ politické komunikace |
vytvořit návrh strategie politické komunikace |
vytvořit návrh strategie politické komunikace |
vytvořit návrh politického komunikátu |
vytvořit návrh politického komunikátu |
prezentovat politický komunikát |
prezentovat politický komunikát |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
Bradová, E. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Česká republika, 2008. ISBN 978-80-86624-44-0.
-
Friedenberg, R.V. Political Campaign Communication: Principles and Practices (Communication, Media, and Politics). USA, 2007. ISBN 9780742553033.
-
Jabłoński, Andrzej. Politický marketing : úvod do teorie a praxe. Vyd. 1. Brno : Barrister & Principal, 2006. ISBN 80-7364-011-2.
-
Králiková, Marcela; Šíma, Pavel. Volební kampaně. Brno: IPM, 2014. ISBN 978-80-7485-026-4.
-
Křeček, Jan. Politická komunikace: od res publica po public relations. Praha: Grada, 2013. ISBN 9788024735368.
-
Lebedová, Eva. Voliči, strany a negativní kampaň. Praha: SLON, 2013. ISBN 978-8074-1915-89.
-
LEES-MARSHMENT, Jennifer. Political marketing: principles and applications. 2014. ISBN 9780415632072.
-
Mark, D. Going Dirty: The Art of Negative Campaigning. USA, 2007. ISBN 0742545016.
-
Šaradín, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. Praha: Periplum, 2017. ISBN 978-80-86624-36-5.
-
Štědroň, B., akol. Politika a politický marketing. Praha, 2013. ISBN 978-80-7400-448-3.
-
Tuman, J.S. Political Communication in American Campaigns. USA, 2007. ISBN 1412909457.
|