Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je dělen na 4 základní tématické bloky: 1. Strategický plán a jeho význam, práce accounta-brief 2. Kreativita 3. Produkce - reklamní, tisková 4. Efektivita na straně agentury a na straně klienta + vyhodnocení zadaných úkolů a prezentace studentů v týmech
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Semestrální práce
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
znalost typů reklamních agentur |
znalost typů reklamních agentur |
znalost struktury reklamní agentury |
znalost struktury reklamní agentury |
znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí |
znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí |
znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře |
znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře |
znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem |
znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit klientský brief |
vytvořit klientský brief |
vytvořit agenturní brief |
vytvořit agenturní brief |
vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou |
vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou |
vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury |
vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury |
nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní |
nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza seminární práce |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
-
Hameroff, E. The Advertising Agency Business: The Complete Manual for Management & Operation. McGraw-Hill, 1998. ISBN 978-0844231693.
-
Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
-
Ibach, H. How To Write An Inspired Creative Brief. iUniverse.com, 2009. ISBN 9781440158278.
-
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management.. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
-
Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.
|