Předmět: Trendy v marketingové komunikaci

« Zpět
Název předmětu Trendy v marketingové komunikaci
Kód předmětu KUMK/MK9TM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Banyar Milan, doc. PhDr. Ph.D.
  • Březíková Radka, Ing.
Obsah předmětu
- marketingová komunikace: charakteristika základních pojmů a teoretických východisek z oblasti marketingu a marketingové komunikace; - klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci; - Guerilla marketing; - virální marketing; - Product placement; - Event marketing; - on-line marketing; - mobilní marketing; - nové trendy v dalších oblastech marketingové komunikace: nové trendy v reklamě, netradiční formy reklamy, nové trendy v oblasti direct marketingu, merchandising, nové trendy a jejich budoucnost v rámci systému marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 12 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 37 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 38 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 38 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Guerilla Marketing
Guerilla Marketing
Ambient Media
Ambient Media
Product Placement
Product Placement
Online Marketing
Online Marketing
Virální Marketing
Virální Marketing
Odborné dovednosti
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • Banyár, Milan. GUERILLA, VIRAL. BUZZ, WORD OF MOUTH MARKETING - Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe. Bratislava : Univerzita Komenského, 2018. ISBN 978-80-223-4590-3.
  • Banyár, Milan. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Bratislava: Book & book, 2015. ISBN 978-80-89652-13-6.
  • Frey, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd.. Praha: Management Press, 2015. ISBN 80-247-0254-1.
  • Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
  • Janouch, Viktor. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha , Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
  • SCOTT, David Meerman. he new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken, 2017. ISBN 978-1-119-36241-8.
  • Scott, David Meerman. The new rules of marketing and PR : how to use social media, blogs, news releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 9781119362418.
  • Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno : Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr