Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
-
Kazík Martin, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Legislativa upravující oblast reklamy v ČR. 2. Kodex reklamy. 3. Rada pro reklamu. 4. Role reklamy v procesu budování značky. 5. Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely. 6. Sociální reklama. 7. Druhy sociální reklamy a její specifika. 8. Integrovaná marketingová komunikace. 9. Stereotypy v reklamě. 10. Reklamní klišé a boření mýtů v reklamě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 45 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 32 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 45 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu UMK/REKL 1 Reklama 1. |
Předpokladem pro absolvování předmětu je znalost problematiky z předmětu UMK/REKL 1 Reklama 1. |
Výsledky učení |
---|
Student se orientuje v samoregulačních opatřeních upravujících reklamu v ČR. |
Student se orientuje v samoregulačních opatřeních upravujících reklamu v ČR. |
Student se orientuje v právních opatřeních regulujících oblast reklamy v ČR. |
Student se orientuje v právních opatřeních regulujících oblast reklamy v ČR. |
Student získá přehled o etické problematice a řešených kauzách na poli české i zahraniční reklamy. |
Student získá přehled o etické problematice a řešených kauzách na poli české i zahraniční reklamy. |
Student zná teoretický rámec používání reklamních stereotypů. |
Student zná teoretický rámec používání reklamních stereotypů. |
Student dokáže definovat podstatu a základní části sociální reklamy. |
Student dokáže definovat podstatu a základní části sociální reklamy. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dokáže identifikovat eticky problematickou reklamní kampaň. |
Student dokáže identifikovat eticky problematickou reklamní kampaň. |
Student dokáže aplikovat znalost Zákona o reklamě. |
Student dokáže aplikovat znalost Zákona o reklamě. |
Student dokáže využít poradní instituce v ČR pro posouzení problematické reklamní kampaně. |
Student dokáže využít poradní instituce v ČR pro posouzení problematické reklamní kampaně. |
Student rozezná použitý stereotyp v reklamě a dokáže ho klasifikovat. |
Student rozezná použitý stereotyp v reklamě a dokáže ho klasifikovat. |
Student dokáže identifikovat formu sociální reklamy. |
Student dokáže identifikovat formu sociální reklamy. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Analýza seminární práce |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-49-.
-
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Salem, Lionel. Reklamní slogany: nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem. 2013.
-
Shimp, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio : South-Western Cengage Learning, 2010. ISBN 978-0-324-59360-0.
-
Vysekalová, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha : Grada, 2014. ISBN 9788024748436.
|