Vyučující
|
-
Káčerková Eliška, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti pracují na základě dohody uzavřené mezi FMK a firmami, agenturami a organizacemi, které diplomovou praxi studentům umožňují.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce
- Exkurze
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Předpokladem je znalost základních pojmů MK a schopnost jejich aplikace v praxi. |
Předpokládá se znalost základů metodiky tvůrčí práce. |
Předpokládá se znalost základů metodiky tvůrčí práce. |
Výsledky učení |
---|
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Orientuje se v problematice managementu, projektového řízení, strategického marketingu a má zkušenost z práce na projektu v rámci předmětu Komunikační agentura. student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Orientuje se v problematice managementu, projektového řízení, strategického marketingu a má zkušenost z práce na projektu v rámci předmětu Komunikační agentura. student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi. |
Vyučovací metody |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Doporučená literatura dle zaměření diplomové praxe..
-
Vnitřní normy firem, ve kterých studenti praxi absolvují.
|