Předmět: Trends in Marketing Communication

« Zpět
Název předmětu Trends in Marketing Communication
Kód předmětu KUMK/ETMC
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Blažková Jaroslava, Mgr.
Obsah předmětu
- klasické nástroje marketingové komunikace vs. nové trendy v marketingové komunikaci; - Guerilla marketing: Začátky guerilla marketingu a jeho historický vývoj, J. C. Levinson (otec Guerilla marketingu), charakteristika nástrojů guerilla marketingu, funkce a cíle guerilla marketingu, předpoklady úspěšného zavedení guerilla marketingu v rámci systému marketingové komunikace; - virální marketing; - Product placement; - Event marketing; - on-line marketing; - mobilní marketing; - trendy v dalších oblastech marketingové komunikace: Trendy v reklamě, netradiční formy reklamy (street art, graffiti a reklama, laserová projekce, hologramy, interaktivní projekční systémy, lentikulární fólie, kinetická reklama atd..), trendy v oblasti direct marketingu, merchandising, trendy a jejich budoucnost v rámci systému marketingové komunikace.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 99 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Guerilla Marketing
Guerilla Marketing
Ambient Media
Ambient Media
Product Placement
Product Placement
Online Marketing
Online Marketing
Virální Marketing
Virální Marketing
Odborné dovednosti
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Guerilla Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů využití ambientních médií
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů produkt placementu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Online Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Schopnost identifikace, kritiky a aplikace principů Virálního Marketingu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Odborné dovednosti
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Doporučená literatura
  • BELCH, George E. a BELCH, Michael A. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. New York, NY: McGraw-Hill Education, 2021. ISBN 978-1-260-57099-1.
  • DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. 2016. ISBN 9781119265719.
  • KING, Katie. Using artificial intelligence in marketing: how to harness AI and maintain the competitive edge. London, United Kingdom; New York, Ny: Kogan Page Limited, 2019. ISBN 9780749483395.
  • KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
  • KOTLER, Philip, KARTAJAYA, Hermawan & Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0 moving from traditional to digital. 2017. ISBN 1119341205.
  • MCDONALD, Jason. Social media marketing workbook: how to use social media for business. 2019. ISBN 1539598144.
  • SCOTT, David Meerman. NEW RULES OF MARKETING & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs.. , news releases, and viral marketing to reach buye. John Wiley & Sons, 2020. ISBN 9781119651543.
  • STIELER, Maximilian. Creating marketing magic and innovative future marketing trends: proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. Cham, Switzerland: Springer, 2017.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr