|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Definice a historie politických kampaní. 2.-3. Kampaně jako součást marketingu a reklamy. 4. Jak pracovat s myšlenkami a mýty? 5. Tvorba image, práce s politiky. 6. Týmová práce a legislativa. 7. Jak vytvořit produkt? 8. Reklama produktu. 9.-10. Marketing, segmentace, výzkum. 11. Konzultace a opravy. 12. Nástroje a technologie kampaní. 13. Hodnocení kampaní a jejich srovnání.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 47 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost základních konceptů politické komunikace |
| znalost základních konceptů politické komunikace |
| znalost přesvědčovacích principů v politické komunikaci |
| znalost přesvědčovacích principů v politické komunikaci |
| znalost aktivizačních principů v politické komunikaci |
| znalost aktivizačních principů v politické komunikaci |
| znalost společenské role politické komunikace |
| znalost společenské role politické komunikace |
| znalost negativ politické komunikace |
| znalost negativ politické komunikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| analyzovat principy politické komunikace |
| analyzovat principy politické komunikace |
| klasifikovat typ politické komunikace |
| klasifikovat typ politické komunikace |
| vytvořit návrh strategie politické komunikace |
| vytvořit návrh strategie politické komunikace |
| vytvořit návrh politického komunikátu |
| vytvořit návrh politického komunikátu |
| prezentovat politický komunikát |
| prezentovat politický komunikát |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
|
Doporučená literatura
|
-
BARISIONE, Mauro a MICHAILIDOU, Asimina. Social Media and European Politics: Rethinking Power and Legitimacy in the Digital Era. London: Palgrave Macmillan UK, 2017.
-
GRISÁKOVÁ, Nora; REPISKÁ, Radka; MIŤKOVÁ, Veronika; ŠTETKA, Peter a BOROVSKÁ, Paulína. Environomics: economic approach to environmental issues. České Budějovice: The College of European and Regional Studies VSERS, 2022. ISBN 978-80-7556-116-9.
-
HIDALGO TENORIO, Encarnación, Miguel Ángel BENÍTEZ CASTRO a Francesca DE CESARE. Populist discourse: criticalapproaches to contemporary politics. 2019. ISBN 978-1-138-54135-1.
-
JOHNSON, Dennis W., ed. Campaigning for president 2012: strategy and tactics. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2014. ISBN 9780415842990.
-
LEES-MARSHMENT, Jennifer et al. Political marketing: principles and applications. London: Routledge, 2019. ISBN 978-0815353201.
-
MOUFAHIM, Mona ed. Political Branding in Turbulent times (Palgrave Studies in Political Marketing and Management).. Palgrave Macmilan, 2022. ISBN 978-3030832285.
|