|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1.-2. Definice současné integrované marketingové komunikace. 3. Integrovaná marketingová komunikace v digitálním světě. 4.-5. Synergie online a offline komunikačních aktivit. 6.-7. Moderní nástroje integrované marketingové komunikace. 8.-9. Uživatelská zkušenost napříč komunikačními aktivitami. 10.-12. Odlišný koncept moderního integrovaného marketingu prostřednictvím cílových skupin. 13. Moderní procesy v řízení integrované marketingové komunikace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 67 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
| znalost problematiky sestavení marketingového plánu |
| znalost tvorby komunikačního mixu |
| znalost tvorby komunikačního mixu |
| znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
| znalost vazeb mezi oblastmi marketingové komunikace |
| znalost společenské role marketingové komunikace |
| znalost společenské role marketingové komunikace |
| znalost mediální roviny marketingové komunikace |
| znalost mediální roviny marketingové komunikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| sestavit marketingový plán |
| sestavit marketingový plán |
| sestavit plán marketingové komunikace |
| sestavit plán marketingové komunikace |
| naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
| naplánovat komplementární marketingovou komunikaci |
| vytvořit plán komunikace s médii |
| vytvořit plán komunikace s médii |
| plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
| plánovat integrovanou marketingovou komunikaci v různých oblastech |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
FUCHS, Christian. Social media: a critical introduction. Thousand Oaks, California: SAGE, 2014. ISBN 9781446296868.
-
Johnson, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 9780500518960.
-
KITCHEN, Philip J. Integrated marketing communications: a global brand-driven approach. Cham: Palgrave Macmillan, 2022. ISBN 978-3-030-76415-9.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 2014. ISBN 9781452234984.
-
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken: Wiley. 2017.
|